اخبار تکنولوژی

گوشی ارزان قیمت ناتینگ در راه است

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۲ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ناتینگ که شروع فعالیت‌اش با یک موبایل میان‌رده بود و نسل بعد گوشی خود را با تراشه پرچم‌دار قبلی معرفی کرد. تاکنون خبری از یک مدل اقتصادی نبود تا اینکه اخیرا مشاهده شد گوشی کم‌هزینه‌ای با نام Nothing Phone (2a) در سایت صدور گواهی BIS ثبت شده است.

شماره مدل دستگاه در این سایت A142 گزارش شده که متفاوت از شماره AIN142 است که قبلا فاش شده بود. با این حال ممکن است این دو شماره مدل، مدل‌های منطقه‌ای یکسان باشند. بنابراین انتظار می‌رود ناتینگ که تاکنون فقط یک گوشی میان‌رده و یک پرچم‌دار داشته، این بار گوشی اقتصادی خود را با نام Nothing Phone (2a) رونمایی کند.

گواهی BIS نشان می‌دهد که Nothing Phone (2a) باتری متفاوت NT03 نسبت به نسل قبلی خواهد داشت. شایعات حاکی از آن است که این گوشی همچنان از رابط Glyph برای کنترل LEDها در پنل پشتی بهره می‌برد.

انتظار می‌رود این موبایل از نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با دوربین سلفی در سوراخ نمایشگر بهره ببرد که البته احتمالا پنل LTPO نخواهد داشت. با توجه به قیمت ارزان‌تر، احتمالا از پردازنده میان‌رده اسنپدراگون یا دیمنسیتی استفاده می‌کند و ظرفیت باتری و قیمت دقیق آن هنوز مشخص نیست.

هرچند زمان دقیق رونمایی روشن نیست اما با توجه به ثبت در BIS، ممکن است زودتر از انتظار معرفی شود. شنیده‌‌ها حاکی از این است که یک محصول جدید ناتینگ اوایل زمستان آینده رونمایی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید