اخبار تکنولوژی

اولین تصویر زنده از گلکسی C55 را ببینید

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

سامسونگ به زودی یک مدل جدید از سری میان‌رده گلکسی C خود را با نام گلکسی C55 و شماره مدل SM-C5560 به ویژه برای بازار چین عرضه خواهد کرد. در هفته‌های گذشته، اطلاعات و تصاویری از این گوشی در پایگاه داده TENAA چین و بنچمارک Geekbench درز پیدا کرده بود.

اکنون تصاویر زنده جدیدی از گلکسی C55 در برخی از فروشگاه‌های فیزیکی چین به نمایش درآمده که جزئیات بیشتری از طراحی و رنگ‌بندی آن را فاش می‌کند. بر اساس این تصاویر، انتظار می‌رود گلکسی C55 حداقل در دو رنگ مشکی و نارنجی راهی بازار شود.

یکی از ویژگی‌های بارز ظاهری این گوشی، پنل پشتی با روکش چرمی دوخته شده است که به آن ظاهری شیک و لوکس می‌بخشد. این طراحی با الهام از برخی مدل‌های گران‌قیمت گلکسی، نشان از تمایل سامسونگ برای ارائه تجربه‌ای متمایز در این رده قیمتی دارد.

گفته می‌شود گلکسی C55 احتمالا یک نسخه تغییر نام یافته از گلکسی M55 خواهد بود که هم اکنون در هند از طریق آمازون در دسترس است. انتظار می‌رود سامسونگ برای بازاریابی بهتر در چین از نامگذاری متفاوت C55 بهره ببرد.

براساس گزارش‌ها، پیش‌بینی می‌شود گلکسی C55 تا پایان ماه جاری میلادی برای خرید عمومی در چین در دسترس قرار بگیرد. هرچند سامسونگ هنوز جزئیات فنی یا تاریخ دقیق عرضه این گوشی را تأیید نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید