اخبار سینما

کریس پاین به عنوان صداپیشه به والت دیزنی پیوست

کریس پاین به عنوان صداپیشه به والت دیزنی پیوست
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۲۲ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

انیمیشنی اکشن و فانتزی با نام «آرزو»، قرار است توسط کمپانی والت دیزنی به صورت سه بعدی تهیه و تولید شود. طبق گفته‌ها «کریس پاین» به صداپیشگان این انیمیشن پیوسته است.

«کریس پاین» که پیش از این صداپیشگی انیمیشن‌هایی چون «ظهور نگهبان» و «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» را به عهده داشته، بعد از تجربه موفق فیلم «سیاه چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان» به این پروژه از کمپانی والت دیزنی پیوسته است.

این انیمیشن قرار است در 22 نوامبر 2023 اکران شود. «آرزو» توسط «جنیفر لی» نوشته شده و «کریس باک» و «فاون ویراسانتورن» از کارگردانان آن هستند. از دیگر صداپیشگان این انیمیشن می‌توان به «آدریانا دبوسه» و «آلن تودیوک» اشاره کرد.

انیمیشن «آرزو» در پادشاهی جادویی روزاس اتفاق می‌افتد. آشا، فردی شوخ طبع که به جامعه خود اهمیت می‌دهد، وقتی در یک لحظه آرزو می‌کند، درخواست او توسط یک نیروی کیهانی پاسخ داده می‌شود و توپ کوچکی از انرژی بی‌کران به نام ستاره برای او فرستاده می‌شود. آنها با هم برای نجات جامعه با بزرگ‌ترین دشمنان روبرو می‌شوند و ثابت می‌کنند که وقتی اراده یک انسان شجاع با جادوی ستارگان مرتبط شود، اتفاقات شگفت انگیزی ممکن است رخ دهد.

گفته شده کاراکتر پاین به عنوان یکی از مهره‌های اصلی و محوری داستان آرزو است، اما کسی اطلاعی از نقش او ندارد. همچنین دلیل انتخاب پاین برای صداپیشگی در آرزو، موفقیت خوب مالی فیلم تازه‌اش «اژدهایان و سیاه چال‌ها: افتخار میان دزدها» است، که به تازگی در سطح جهانی اکران عمومی شد.

دیدگاهتان را بنویسید