اخبار سینما

کریستوفر نولان، کارگردان بی‌اعتماد به تکنولوژی

کریستوفر نولان، کارگردان بی‌اعتماد به تکنولوژی
نویسنده : تحریریه۳۰ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

کریستین نولان، کارگردان فیلم های پرفروشی مانند «شوالیه تاریکی» و «Interstellar»، در مصاحبه اخیر خود با واشنگتن پست، در مورد اهمیت حفظ فیلم‌ها در قالب فیزیکی اظهار نظر کرد. او با اشاره به اینکه فیلم‌ها در صورت وجود فقط در نسخه های استریم، ممکن است حذف شوند، تاکید کرد که خریداری نسخه فیزیکی فیلم‌ها بهترین راه برای حفظ دسترسی به آن‌هاست.

نولان گفت:

من فکر می‌کنم یک خطر واقعی وجود دارد که اگر چیزها فقط در نسخه استریم وجود داشته باشند، حذف شوند، می‌آیند و می‌روند.

وی افزود:

من فکر می‌کنم نسخه فیزیکی بهترین راه برای اطمینان از اینکه می‌توانید به چیزی دسترسی داشته باشید، این است که آن را داشته باشید.

نولان همچنین گفت که ماه‌ها روی نسخه خانگی فیلم «اوپنهایمر» کار کرده است تا اطمینان حاصل کند که کیفیت صدا و تصویر آن به اندازه نسخه سینمایی عالی است.

فیلم «اوپنهایمر» که داستان زندگی جی. رابرت اوپنهایمر، دانشمند هسته‌ای آمریکایی را روایت می‌کند، در تاریخ ۲۱ نوامبر روی پلتفرم‌های Blu-ray و دیجیتال منتشر می‌شود.

این اظهارات نولان با واکنش مثبت بسیاری از طرفداران فیلم مواجه شده است. بسیاری از آن‌ها معتقدند که نسخه‌های فیزیکی فیلم‌ها ارزش بیشتری نسبت به نسخه‌های استریم دارند زیرا می‌توانند به صورت فیزیکی جمع آوری شوند و به صورت مداوم در دسترس باشند.

دیدگاهتان را بنویسید