اخبار سینما

دختر کریستوفر نولان در “اوپنهایمر” بازی می کند

کیلین مورفی در اوپنهایمر
نویسنده : سارا محمدی۲۴ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در آستانه انتشار فیلم جنجالی اوپنهایمر (Oppenheimer) از کمپانی یونیورسال پیکچرز، کریستوفر نولان تایید کرده است که دخترش فلورا نولان در نقش آفرینی کوتاهی در داستان پدر بمب اتمی دارد. نولان در مصاحبه ای گفت که دختر بزرگ او فلورا در بخش هایی از فیلم حضور دارد و در طی یک انفجار مهیب هسته ای تمام صورتش از بین می رود.

نولان در مورد نحوه حضور دخترش در فیلم گفت: ” زمانی که دخترم تعطیلات دانشگاه را می گذراند از او پرسیدم آیا دوست دارد در صحنه ای از فیلم من بازی کند و او هم با کمال میل پذیرفت”.

نولان در مورد اینکه چگونه قبول کرده دختر خود را در فیلم به قتل برساند توضیح داد و گفت: “من سعی می‌ کنم نیت خودم را تحلیل نکنم، اما نکته اینجاست که اگر چیز ویرانگری بسازی، آن چیز کسانی را که نزدیک و عزیز تو هستند نیز نابود می‌ کند. من می خواستم اثرات انفجار بمب اتم در دنیای واقعی را نشان دهم و فکر می‌ کنم این انتخاب مفهوم مورد نظر من را با قوی‌ ترین واژگان ممکن بیان می کند.»

کیلین مورفی

اوپنهایمر به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر نولان بر اساس بیوگرافی پدر بمب اتم اوپنهایمر ساخته شده است. در این فیلم علاوه بر کیلین مورفی که نقش اصلی را بر عهده دارد امیلی بلانت، مت دیمون، فلورانس پیو، رابرت داونی جونیور، رامی مالک، کیسی افلک، کنت برانا و غیره نیز به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلمبرداری اوپنهایمر توسط دوربین های IMAX فیلمبرداری شده است. اوپنهایمر در 21 ژوئیه 2023 اکران خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید