اخبار سینما

کیلین مورفی برای بازی در نقش کن در «باربی2» اعلام آمادگی کرد!

کیلین مورفی برای بازی در نقش کن در «باربی2» اعلام آمادگی کرد!
نویسنده : تحریریه۰۴ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

کیلین مورفی، بازیگر نقش اصلی فیلم «اپنهایمر» اثر کریستوفر نولان، در پاسخ به پرسشی درباره بازی در نقش کن در ادامه فیلم موفق «باربی» گفت: “بله، حتما. بیایید فیلمنامه را بخوانیم و صحبت کنیم. من مشتاق دیدن فیلم باربی هستم. فکر می‌کنم اکران این فیلم‌های عالی در تابستان برای سینما بسیار خوب است.”

«باربی» در هفته اول اکران 162 میلیون دلار فروخت و «اوپنهایمر» نیز با فروش 82 میلیون دلاری عملکرد قابل توجهی داشت، با توجه به اینکه فیلم 3 ساعته نولان، یک درام بیوگرافیک پرگفتگو است و درجه R گرفته است. نولان گفته “عالی است که این دو فیلم تابستانه در کنار هم اکران شده‌اند.”

مورفی نیز موافق نولان بود و افزود:

فکر می‌کنم عالی است. من خودم می‌روم “باربی” را ببینم. منتظر دیدنش هستم. فکر می‌کنم خیلی خوب است برای صنعت فیلم و مخاطبان که دو فیلم درخشان از دو کارگردان بزرگ در یک روز اکران شوند. می‌شود یک روز کامل را در سینما گذراند، چیز بهتر از این وجود دارد؟

البته هنوز مشخص نیست مورفی در نقش کن ظاهر شود یا نه. او همچنان در حال هضم نقش اوپنهایمر است که برای بازی در آن مدت‌ها را در انزوا به سر برد و وزن زیادی کم کرد. به گفته رابرت داونی جونیور، هیچ بازیگری مثل مورفی برای یک نقش این‌قدر فداکاری نکرده است.

آیا اوپنهایمر یک قهرمان است یا شرور؟ این بحثی پیچیده برای کلین مورفی، که روزهای زیادی را با او زندگی کرده، است.

کلین مورفی همچنین در این باره چنین گفت:

فکر می‌کنم اوپنهایمر باور داشت این سلاحی خواهد بود که تمام جنگ‌ها را خاتمه می‌دهد. او فکر می‌کرد بمب [اتمی] کشورها را به سوی تشکیل حکومت جهانی هسته‌ای سوق خواهد داد. او ساده‌لوح بود.

نولان به مورفی کمک کرد تا جنبه‌های پیچیده‌تر شخصیت اوپنهایمر را درک کند. مورفی می‌گوید: “کریس از این عبارت شگفت‌انگیز استفاده کرد: گفت اوپنهایمر از لحاظ اخلاقی میان قطرات باران رقصیده است. این جمله چیزی را در ذهن من در زمان آماده‌سازی برای نقش باز کرد.”

دیدگاهتان را بنویسید