اخبار بازی

بازی Civilization 7 برای PC و کنسول‌ها معرفی شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۹ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

استودیو Firaxis Games تایید کرده است که در ماه آگوست، یک گیم‌پلی کامل از بازی استراتژی و نوبتی Civilization 7 منتشر خواهد کرد.

کمپانی 2K Games ماه گذشته تایید کرد که قسمت بعدی یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین فرنچایزهای خود را در Summer Game Fest معرفی خواهد کرد. اگرچه در ابتدای نمایش در مورد اینکه این پروژه دقیقا از کدام سری است، سردرگمی وجود داشت، اما در نهایت مشخص شد که منظور 2K از فرنچایز محبوب، کدام سری بوده است. خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کردند که این بازی Civilization 7 باشد که حدسشان درست از آب درآمد.

هشت سال پس از انتشار آخرین نسخه Civilization، این سری استراتژی محبوب Firaxis Games نسخه جدیدی دریافت خواهد کرد. این شرکت بازی بعدی خود را در جریان رویداد سامر گیم فست معرفی کرد. جزئیات خاصی در مورد بازی در دسترس نیست، اما تایید شده است که رونمایی کامل از گیم‌پلی بازی، چند ماه دیگر (ماه آگوست)، جایی که Firaxis در مورد “ویژگی‌ها و نوآوری‌های جدید و هیجان‌انگیز” بازی صحبت خواهد کرد، انجام می‌گیرد. به زودی جزئیات بیشتری نیز از بازی منتشر می‌شود.

بازی Civilization 7 قرار است در سال 2025 منتشر شود. این بازی به طور همزمان برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این اولین تجربه این سری روی کنسول‌های خانگی خواهد بود؛ زیرا پیش از این بازی‌های Civilization در انحصار پلتفرم PC قرار داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید