اخبار بازی

نسخه Cloud بازی Until Dawn در رویداد بعدی پلی‌استیشن معرفی خواهد شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۲ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق گزارش‌ها، بازی Until Dawn که عنوان ترسناک و تحسین‌ شده استودیو Supermassive Game است، به زودی برای PC عرضه خواهد شد.

وضعیت بازی‌های بعدی پلی‌استیشن مشخص نیست، اما بر اساس گزارش‌ها، شوخی‌های NateTheHate2 و صحبت‌های نیک بیکر به عنوان یکی از بنیان‌گذاران Xbox Era، به‌ نظر می‌رسد که این ابهام، به زودی رفع خواهد شد. در کنار Death Stranding 2، Rise of the Ronin و عنوان بعدی Metro (که ظاهرا یک بازی VR به نام Metro Awakening است)، نسخه بهبود یافته Until Dawn نیز به زودی توسط سونی تایید خواهد شد.

این درام ترسناک و تعاملی از Supermassive Games، در سال 2015 به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد، پس چرا قرار است دوباره برای پلی‌استیشن 5 منتشر شود؟ با توجه به گفته‌های افشاگر قابل اعتماد، billbil-kun، نسخه بهبود یافته این بازی قرار است برای PC نیز عرضه شود و حداقل یک سال است که در دست توسعه قرار دارد.

آن‌ها معتقدند که این نسخه، یک ریمستر است، اگرچه در حال حاضر چیزی معلوم نیست. ممکن است شاهد یک ریمیک هم باشیم؛ در نهایت، باید تا نشر جزئیات رسمی صبر کنیم.

با توجه به تمایل سونی به انتشار نسخه‌های بازسازی شده عناوین خود در نسل گذشته، عرضه مجدد نسخه بازسازی شده Until Dawn دور از ذهن نیست (به The Last of Us Part 2 Remastered دقت کنید). طبق گزارش‌ها، رویداد جدید سونی تا یک هفته آینده برگزار خواهد شد، بنابراین اگر Until Dawn در این رویداد معرفی شود، تاریخ انتشار آن نیز به احتمال زیاد مشخص می‌شود. در ضمن برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید