اخبار تکنولوژی

برند CMF به زودی از اولین گوشی خود رونمایی می‌کند

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

در خبری تازه از دنیای گوشی‌های هوشمند، یک شماره مدل جدید برای یک گوشی اندرویدی کشف شده است که ابتدا تصور می‌شد متعلق به Nothing Phone 3 باشد، اما بعدها مشخص شد این شماره مدل به یک گوشی متفاوت از زیرمجموعه جدیدی به نام CMF تعلق دارد.

ماجرا از این قرار بود که وب‌سایت Android Headlines شماره مدل A015 را کشف کرد و در ابتدا گمان می‌رفت این شماره مربوط به گوشی بعدی شرکت Nothing یعنی Nothing Phone 3 باشد که گفته می‌شود با نام رمز Tetris عرضه خواهد شد. با این حال، با بررسی دقیق‌تر مشخص شد این شماره مدل با الگوی شماره‌گذاری گوشی‌های قبلی Nothing همخوانی ندارد.

گوشی Nothing Phone اصلی شماره مدل A063 و مدل Phone 2 نیز شماره A065 را داشت. بنابراین شماره A015 برای جانشین Phone 2 چندان منطقی به نظر نمی‌رسید. در نهایت روشن شد که این شماره مدل در واقع به یک گوشی هوشمند جدید از یک زیرمجموعه تازه‌تأسیس این شرکت به نام CMF تعلق دارد.

مدتی پس از کشف این شماره مدل، زمانی که آن در سایت BIS ظاهر شد، سردرگمی در این باره برطرف گشت. بر اساس اطلاعات منتشر شده در BIS که نخستین بار از سوی وبسایت 91mobiles گزارش شد، شماره مدل A015 به عنوان یک دستگاه متعلق به برند CMF زیرمجموعه شرکت Nothing معرفی شده است.

تاکنون CMF ، محصولات مقرون به صرفه‌ای مانند هدفون‌ها و ساعت‌های هوشمند را روانه بازار کرده است. اما این دستگاه با شماره A015 نخستین گوشی هوشمند خواهد بود که این برند جدید تحت مالکیت Nothing عرضه می‌کند.

با توجه به عرضه اخیر گوشی ارزان‌قیمت Nothing Phone 2a ، این سوال مطرح است که آیا CMF می‌تواند گوشی مقرون به صرفه‌تری نسبت به آن را روانه بازار کند یا خیر. اما اگر عرضه این گوشی CMF محدود به بازارهای خاصی باشد، می‌توان این استراتژی تفکیک گوشی‌های ارزان‌قیمت را درک کرد.

در حال حاضر جزئیات و مشخصات فنی بیشتری از این گوشی هوشمند CMF در دسترس نیست. باید منتظر ماند و دید این زیرمجموعه جدید چه برنامه‌ای برای رقابت در بازار پرتنش گوشی‌های ارزان‌قیمت خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید