اخبار تکنولوژی

مشخصات CMF Phone 1 فاش شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۰ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

مطابق گزارش‌ها، جزئیات کلیدی گوشی جدید CMF Phone 1، زیرمجموعه شرکت Nothing، یک بار دیگر فاش شده است. این برند با هدف ارائه محصولات مقرون‌به‌صرفه راه‌اندازی شده است. بر اساس اطلاعات درز کرده، CMF Phone 1 به تراشه قدرتمند مدیاتک دیمنسیتی 7300 مجهز خواهد بود و از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند دارای قاب پشتی چرمی و باتری پرظرفیت خواهد بود. در بخش نمایشگر، انتظار می‌رود CMF Phone 1 صفحه‌نمایشی 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و نرخ رفرش‌ریت 120 هرتز را ارائه دهد. این گوشی قدرتمند جدید با تراشه تازه‌معرفی شده مدیاتک دیمنسیتی 7300 پشتیبانی خواهد شد که مسئول تأمین پردازش مورد نیاز آن خواهد بود.

گوشی CMF Phone 1 زیرمجموعه شرکت Nothing، به سنسور اثرانگشت زیرصفحه نمایش مجهز خواهد بود. در قاب پشتی این گوشی، دو لنز دوربین به صورت عمودی تعبیه شده‌اند. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی با قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) است و می‌تواند با رزولوشن 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. انتظار می‌رود دوربین سلفی این دستگاه 16 مگاپیکسلی بوده و قادر به ضبط ویدیو 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه باشد.

CMF Phone 1 احتمالاً از باتری پرظرفیت 5,000 میلی‌آمپری بهره خواهد برد، اما اطلاعاتی درباره سرعت شارژ آن منتشر نشده است. این گوشی با سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری Nothing OS عرضه می‌شود و دارای قابلیت‌هایی نظیر NFC و پشتیبانی از کارت حافظه microSD خواهد بود. برخلاف گزارش‌های اولیه مبنی بر قاب پشتی پلاستیکی قابل تعویض، رندرهای فاش شده نشان می‌دهد که CMF Phone 1 احتمالا دارای قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی خواهد بود.

انتظار می‌رود قیمت CMF Phone 1 کمتر از 15,000 روپیه (معادل حدود 180 دلار) باشد تا در بازار گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید