اخبار سینما

رقابت تاریخی 4 فیلم در یک ماه: اوپنهایمر، ایندیانا جونز، باربی و ماموریت غیرممکن

رقابت 4 فیلم در یک ماه
نویسنده : سارا محمدی۰۵ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

از تاریخ 9 تیر تا 30 تیر 1402 شاهد اکران 4 فیلم بسیار مورد انتظار هستیم که تبلیغات زیادی برای آن ها صورت گرفته و طرفداران بیصبرانه منتظر فرارسیدن تاریخ انتشار آن ها هستند. برخی معتقدند بهتر بود زمانبندی بهتری صورت می گرفت و اکران نزدیک به هم این 4 فیلم می تواند به ضرر آن ها تمام شود.

باکس آفیس شلوغ ماه جولای

آیا اکران تقریبا همزمان 4 فیلم اوپنهایمر، ایندیانا جونز 5، باربی و ماموریت: غیرممکن 7 به ضرر آن ها تمام می شود یا نه؟ نگاهی به تاریخ اکران این 4 فیلم مورد انتظار بیاندازید:

  • تاریخ اکران ایندیانا جونز 5 (Indiana Jones 5): 30 ژوئن 2023 (9 تیر 1402)
  • تاریخ اکران ماموریت غیرممکن 7 (Mission: Impossible 7): 10 جولای 2023 (19 تیر 1402)
  • تاریخ اکران باربی (Barbie): 20 جولای 2023 (29 تیر 1402)
  • تاریخ اکران اوپنهایمر (Oppenheimer): 21 جولای 2023 (30 تیر 1402)

همان طور که میبینید تاریخ اکران این 4 فیلم بسیار نزدیک به هم است، آیا چندین فیلم پرفروش پشت سر هم می توانند به طور همزمان موفق شوند یا ممکن است توسط یکدیگر کمرنگ شوند؟

هر 4 فیلم بودجه های کلانی را به خود اختصاص داده اند و برای سودآوری به فروش بلیت های زیادی نیاز دارند. امیدواریم همه این فیلم ها مخاطب خود را پیدا کنند. با این حال، پل درگارابدیان، تحلیلگر ارشد، فاصله یک ماهه بین «ایندیانا جونز 5» تا «باربی» و «اپنهایمر» را یکی از رقابتی ترین دوره های تاریخ سینمای اخیر می نامد.

صاحبان سینما بر این باورند که طیف وسیعی از پیشنهادها برای تماشاگران سینما با هر جمعیتی جذاب خواهد بود. او می‌ افزاید: «فکر می‌ کنم هر 4 فیلم می توانند زنده بمانند. ما به اندازه کافی صفحه نمایش داریم.»

با این حال یکی دیگر از سینماداران می‌گوید: «اگر فاصله بیشتری بین اکران فیلم ها وجود داشت بهتر بود همه این 4 فیلم پشت سر هم در یک ماه اکران می شوند در حالی که ما یک تابستان کامل داریم.»

همچنین بخوانید: معرفی فیلم اوپنهایمر

دیدگاهتان را بنویسید