اخبار بازی

جان ویک ۵ تایید شد/ ساخت بازی بزرگ و پرهزینه جان ویک در پیش است

بازی جان ویک
نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

کمپانی لاینزگیت تایید کرد که جان ویک ۵ در دست تولید است و همچنین ایده‌پردازی‌ها و صحبت‌ها در مورد چگونگی ساخت یک بازی بزرگ و به اصطلاح AAA (تراز اول) بر اساس فیلم‌های جان ویک در مراحل خوبی به سر می‌برد.

جو دریک، مدیر عامل کمپانی فیلمسازی لاینزگیت به تازگی اعلام کرد که عملکرد خارق‌العاده فیلم جان ویک ۴ در باکس‌ آفیس، آنها را مجاب کرده که این سری را نه تنها ادامه، بلکه در مدیاهای گوناگون گسترش دهند. در واقع هدف، ایجاد یک نظم و روال عادی از تولید و توسعه فرانچایز جان ویک هم در یک مسیر اصلی (به مانند خود سری فیلم‌های جان ویک) و هم ساخت عناوین فرعی یا اسپین‌آف است.

فیلم سینمایی بالرینا (Ballerina) به عنوان اسپین آفی از مجموعه جان ویک سال آینده اکران می‌شود. ما همچنین روی سه پروژه دیگر هم کار می‌کنیم که یکی از آنها قسمت پنجم جان ویک و دیگری سریال تلویزیونی کانتینتال است که به زودی پخش می‌شود. با این حال شما می‌توانید روی یک روال عادی از تولید و توسعه فرانچایز جان ویک حساب کنید.

فیلم سینمایی بالرینا قرار است با بازی آنا د آرمس در نقش یک قاتل حرفه‌ای راهی سینماها شود و سریال کانتیننتال به عنوان یک پیش‌ درآمد برای فیلم‌های جان ویک راهی تلویزیون می‌شود.

قبل از شروع ساخت جان ویک ۴، قرار بود تا چاد استاهلسکی این قسمت و قسمت پنجم رو پشت سر هم فیلمبرداری و آماده کند، اما استاهلسکی بعدها گفت که این کار برای او آسان نیست و نمی‌تواند خلاقیت لازم را برای دو فیلم به صورت همزمان داشته باشد.

اما در سوی دیگر، گیمرها همیشه منتظر این بودند تا یک بازی بزرگ و پرهزینه بر اساس فیلم‌های جان ویک ساخته شود و کمپانی لاینزگیت هم درک کاملی از این قضیه پیدا کرده است. جو دریک مدیر عامل لایزنگیت در جدیدترین اظهاراتش پیرامون ساخت این بازی اعلام کرده که مذاکرات بسیاری با استودیوها و شرکت‌های بازی‌سازی صورت گرفته و «انرژی فزاینده‌ای» پیرامون ساخت بازی جان ویک جریان دارد. هدف اصلی این کمپانی، ساخت یک بازی بزرگ، تراز اول و در حد و اندازه‌های فیلم‌های سینمایی یا شاید حتی بزرگ‌تر است، اما هنوز مشخص نشده که چه استودیو یا شرکتی وظیفه ساخت این بازی را برعهده می‌گیرد و تا چه تاریخی باید منتظر انتشار این بازی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید