اخبار بازی

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time بیش از 5 میلیون نسخه به فروش رساند

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

خبر آمار فروش بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time توسط مدیر طراحی استودیو Toys for Bob در لینکدین اعلام شد.

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time یکی از بهترین پلتفرمر‌های سه بعدی در چند سال اخیر است، اما اطلاعات کمی از  عملکرد تجاری بازی در دسترس قرار دارد. اکتیویژن تاکنون هیچ رقمی از میزان فروش این عنوان ارائه نکرده است؛ اگرچه صفحه LinkedIn یکی از توسعه‌دهندگان ممکن است جزئیات جدیدی را در این زمینه فاش کرده باشد.

همانطور که کاربر توییتر @bogorad222 گزارش داد، Toby Schadt (مدیر طراحی در توسعه بازی Crash 4 Toys for Bob) در پروفایل لینکدین خود به این موضوع اشاره کرد که بازی مذکور تا به امروز، بیش از 5 میلیون نسخه فروخته است. با نگاهی به فروش بازی نام برده، تخمین زده می‌شد که این بازی بیش از 402000 نسخه دیجیتالی طی ماه عرضه خود در اکتبر 2020 فروخته باشد.

تجربه این بازی برای تمامی طرفداران بازی‌های پلتفرمر ضروری است. در اوایل سال جاری، Toys for Bob بخش قابل توجهی از کارکنان خود را به عنوان بخشی از تعدیل شغلی کمپانی Activision Blizzard که توسط مایکروسافت اجرا شد، اخراج کرد. مدت کوتاهی پس از آن، اعلام شد که این استودیو در حال جدا شدن از اکتیویژن و مستقل شدن است. اخیرا گزارش شده است که Toys for Bob بار دیگر با مایکروسافت برای توسعه بازی بعدی خود که ظاهرا نسخه جدید Spyro است، همکاری کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید