اخبار بازی

احتمالا ویژگی Cross-Progression در آینده به بازی Helldivers 2 اضافه شود

نویسنده : دانیال نوروزی۳۰ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

یوهان پیلستد، یکی از عوامل بازی Helldrivers 2، اذعان کرد: «فکر نمی‌کردیم که بازیکنان به بازی ما علاقه‌مند شوند، بنابراین تصمیم گرفتیم بخش‌هایی از بازی را حذف کنیم».

سطح موفقیتی که Helldivers 2 به آن دست پیدا کرده است، به همان اندازه که برای افرادی که آن را ساخته‌اند، شگفت‌انگیز بود، برای ما نیز جالب است. با توجه به محبوبیت این شوتر، جای تعجب نیست که استودیوی بازی سازی Arrowhead به بهبود بیشتر این بازی بپردازد. برنامه‌های بلندپروازانه این شرکت پس از عرضه بازی، نشان می‌دهد که یک نقشه راه کاملا جدید در دست ساخت است، با محتویات جدید و رایگانی مانند دشمنان، بیوم‌ها، اهداف و به‌روزرسانی‌های داستانی که قبلا وعده داده شده بود.

علاوه بر این، همانطور که ممکن است حدس زده باشید، می‌توان انتظار برخی از به‌روزرسانی‌های کوچک‌تر مانند cross-saves و cross-progression (مطمئنا PvP جزو این ویژ‌گی‌ها نیست) را از بازی داشت.

یوهان پیلستد، مدیر عامل استودیو بازی Arrowhead، پس از اینکه در توییتر از او درباره ویژگی cross-play پرسیده شد، گفت که اگرچه این برنامه در ابتدا وجود نداشت، ولی با توجه به حمایت گسترده و غیرمنتظره بازیکنان، ممکن است در دستور کار شرکت قرار بگیرد. این احتمال وجود دارد که قابلیت ذکر شده در آینده‌ای نزدیک به بازی اضافه شود. او نوشت:

«احتمالا در آینده قابلیت cross progression برای بازی عرضه می‌شود. ما فکر نمی‌کردیم بازیکنان به این اندازه علاقه‌مند به بازی ما شوند، بنابراین تصمیم گرفتیم بخش‌های زیادی از برنامه‌هایمان را تغییر دهیم. به نظر می‌رسد که تعداد قابل توجهی از مخاطبان در هر دو پلتفرم، Helldivers 2 را بازی می‌کنند».

با این حال، پیلستد گفته است که این ادعا به هیچ وجه یک وعده قطعی یا تضمین شده نیست. اگر برنامه دیگری در اولویت نباشد، استودیو Arrowhead Game Studios این ویژگی را در اولویت قرار می‌دهد، زیرا تعداد زیادی از بازیکنان آن را درخواست می‌کنند. در نهایت امیدواریم که انتشار این ویژگی زیاد طول نکشد.

بازی Helldivers 2 برای پلی‌استیشن 5 و PC در دسترس است. همچنین تعداد بازیکنان همزمان آن در Steam، از 255000 نفر عبور کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید