اخبار بازی

قابلیت Cross Save در سال 2023 به بازی Warframe می‌آید

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در رویداد اختصاصی بازی Warframe، اعلام شد که قابلیت Cross-save برای این بازی ویدیویی محبوب عرضه می‌شود.

در رویداد TennoCon که توسط استودیوی Digital Extremes برای بازی Warframe برگزار شده بود، تایید شد که قابلیت Cross-save برای این بازی ویدیویی F2P و محبوب عرضه خواهد شد. این قابلیت در سال 2021 و همراه با Cross-play معرفی شد. درحالی که Crossplay اواخر سال گذشته میلادی به Warframe راه یافت، Cross-save در سال 2023 به این عنوان اضافه می‌شود.

این خبر توسط اکانت رسمی بازی در توییتر تایید شد و خبری از جزئیات بیشتر نیست. مشخصا به واسطه Cross-save می‌توانید بازی خود را روی هر پلتفرمی انجام دهید. بنابراین، اگر یک PC دارید و می‌خواهید به پیشبرد بازی روی Nintendo Switch مشغول شوید، این امر ممکن خواهد بود. از سوی دیگر، می‌توانید فایل ذخیره شده خود را از کنسول‌های خانگی به PC ببرید.

فعلا باید منتظر اخبار تکمیلی از سمت توسعه‌دهنده باشیم. با این حال، به نظر می‌رسد که Cross-save این بازی در اواخر سال جاری منتشر می‌شود. Warframe یک عنوان چند نفره‌ی رایگان در سبک RPG به حساب می‌آید که تا اینجا برای کنسول‌های نسل هشتم، کنسول‌های نسل نهم، Nintendo Switch و PC منتشر شده است. این بازی در اوایل سال 2023 یک بسته گسترش‌دهنده‌ی جهان‌‎باز دریافت کرد که المان‌های Rougelite را به این بازی می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید