اخبار سینما

فیلمبرداری «2 Cruella» به زودی آغاز می‌شود

فیلمبرداری «2 Cruella» به زودی آغاز می‌شود
نویسنده : تحریریه۱۶ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اما استون در مصاحبه ای با ورایتی، خبر از شروع زودهنگام فیلمبرداری دنباله «Cruella» دیزنی داد.

این بازیگر گفت:

امیدوارم هرچه زودتر بتوانیم فیلمبرداری را آغاز کنیم.

استون در این فیلم نقش Cruella de Vil، شخصیت شرور و نمادین انیمیشن محبوب «101 سگ خالدار» را بازی می‌کند. او در فرش قرمز جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز تاکید کرد که فیلمنامه «در حال پیشرفت» است.

اما استون در مورد نقش آفرینی دوباره در این نقش نمادین گفت:

خیلی هیجان انگیزه. شخصیت فوق العاده ایه. خب، باید ببینیم. هنوز در حال ساخت هستیم.

اولین فیلم «Cruella» با فروش بیش از ۲۲۰ میلیون دلار در گیشه جهانی، یک موفقیت تجاری بود. تنها چند هفته پس از اکران آن در سینماها، خبر ساخت دنباله منتشر شد. در ماه اوت ۲۰۲۱، حضور مجدد استون در این دنباله تایید شد. انتظار می‌رود کریگ گیلسپی، کارگردان و تونی مک نامارا، فیلمنامه نویس نیز به تیم سازنده بازگردند.

«Cruella» داستان خاستگاه شخصیت منفی فیلم انیمیشن محبوب «101 سگ خالدار» را روایت می‌کند. این فیلم در لندن دهه ۱۹۷۰ جریان دارد، جایی که Cruella یتیم و جوان، آرزوی طراح مد شدن را در سر می‌پروراند و در کنار بارونس وان هلمن (با بازی اما تامپسون)، طراح مغرور دنیای مد، کار می‌کند. جوئل فرای و پل والتر هازر نقش دوستان قدیمی و همدست‌های Cruella را بازی می‌کنند. امی بیچام، کربی هاول-باپتیست و مارک استرانگ نیز در نقش‌های مکمل حضور دارند.

علاوه بر بازیگری، استون به عنوان تهیه کننده اجرایی هم در این فیلم دیزنی حضور داشت. او در حال حاضر مشغول تبلیغ جدیدترین فیلم خود، «موجودات نحیف»، به کارگردانی یورگوس لانتیموس است. بازی او در نقش Bella Baxter بازسازی شده، زمزمه‌های دریافت جایزه را در این فصل به راه انداخته است. او در حال حاضر نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر زن در فیلم موزیکال یا کمدی است.

دیدگاهتان را بنویسید