اخبار بازی

بازی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۵ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition به صورت دیجیتالی و فیزیکی در دسترس است و شامل بازی پایه، بسته الحاقی Phantom Liberty، تمام به‌روزرسانی‌های منتشر شده و آیتم‌های دیجیتالی برنامه “My Rewards” می‌شود.

علاوه بر اینکه به‌روزرسانی 2.1 برای همه بازیکنان منتشر شد، نسخه Cyberpunk 2077 Ultimate Edition برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC در دسترس قرار گرفت. این نسخه بازی پایه، بسته الحاقی Phantom Liberty، تمام به‌روزرسانی‌های منتشر شده تا کنون (از جمله به‌روزرسانی 2.1) و محصولات دیجیتالی برنامه My Rewards را تنها با قیمت 59.99 دلار در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

نسخه نهایی به صورت فیزیکی و دیجیتالی در دسترس است، اگرچه کلکسیونرها باید توجه داشته باشند که Phantom Liberty فقط روی نسخه دیسکی ایکس‌باکس سری ایکس موجود است. بازیکنان پلی‌استیشن 5 و PC باید آن را از طریق کد موجود در جعبه، دانلود کنند.

به‌روزرسانی 2.1 شامل چندین ویژگی جدید از جمله سیستم مترو، رادیوپورت برای گوش دادن به آهنگ‌های مختلف حین پیاده‌روی و یک بزرگراه جدید و پر از ترافیک است. همچنین می‌توانید چرخ‌های ماشین خود را عوض کنید، با موتورسیکلت خود در خیابان‌ها حکمفرمایی کنید و نسخه ویژه‌ای از پورشه 911 جانی سیلورهند را بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید