اخبار سینما

سریال دفتریادداشت با بازی رضا عطاران کی پخش میشود؟

سریال دفتریادداشت رضا عطاران
نویسنده : سارا محمدی۰۵ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

یکی از سریال هایی که قرار است در آینده نزدیک از شبکه نمایش خانگی پخش شود سریال دفتر یادداشت با بازی رضا عطاران است. با توجه به اسامی بازیگران سریال دفتریادداشت به نظر می رسد باید منتظر یک کمدی جذاب و پرطرفدار باشیم. بعد از مدت ها حضور کمرنگ رضا عطاران در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی همه علاقه مندان به این بازیگر طنز محبوب می خواهند بدانند سریال دفتریادداشت کی پخش می شود و چندشنبه ها میاد؟ در ادامه جدیدترین خبرهایی که در مورد زمان پخش سریال دفتریادداشت وجود دارد آورده شده است. با مگ تک همراه باشید.

سریال دفتریادداشت کی پخش می شود؟

پوستر سریال دفتریادداشت رضا عطاران
پوستر سریال دفتریادداشت رضا عطاران

فیلمبرداری سریال دفتریادداشت محصول سال 1402از نیمه اردیبهشت امسال کلید خورده و قرار است به زودی پخش شود. پس برای دیدن جدیدترین اثر رضا عطاران نیاز نیست زمان زیادی را منتظر باشیم. اولین قسمت از سریال دفتر یادداشت از روز جمعه 26 آبان 1402 از فیلم نت پخش می شود. این اولین حضور رضا عطاران در سریال های شبکه نمایش خانگی است و انتظار داریم با استقبال خوبی مواجه شود.

در ادامه کمی در مورد سریال، بازیگران و عوامل صحبت شده است.

زمان پخش سریال دفتریادداشت:

هر جمعه

سریال دفتریادداشت از کدام پلتفرم پخش میشود؟

فیلم نت

عوامل سازنده سریال دفتریادداشت چه کسانی هستند؟

کارگردان سریال دفتریادداشت کیارش اسدی زاده و تهیه کننده آن حسین اکبری می باشد. همچنین نویسنده سریال دفتریادداشت مسعود خاکباز می باشد.

بازیگران سریال دفتریادداشت چه کسانی هستند؟

رضا عطاران، سیامک انصاری، ریما رامین فر، مینا ساداتی و حسن معجونی بازیگران اصلی سریال دفتریادداشت هستند.

رضا عطاران بعد از 11 سال با سریال دفتریادداشت به شبکه نمایش خانگی برمیگردد. رضا عطاران یکی از خاطره سازترین بازیگران به خصوص در حوزه آثار تلویزیونی است که بعد از مدت ها غیبت به نظر میرسد این روزها خیلی پرکار ظاهر شده است و حتی قول ساخت پرستاره ترین کمدی تاریخ برای شبکه نمایش خانگی را نیز داده و گفته به عشق طرفداران خانه به دوش و متهم گریخت سریال جدید می سازم.

همچنین بخوانید: زمان پخش سریال مرداب

دیدگاهتان را بنویسید