اخبار سینما

دنیل ردکلیف در سریال هری پاتر حضور ندارد!

سریال هری پاتر
نویسنده : دانیال نوروزی۲۹ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

کمپانی وارنر چندی پیش اعلام کرد که در حال ساخت سریال هری پاتر بر اساس داستان‌های کتاب است که کاملا از روند مجموعه فیلم‌های ساخته شده جداست و به عنوان یک ریبوت کاملا وفادارانه به کتاب‌های جی کی رولینگ عمل خواهند کرد. در این بین، دنیل ردکلیف، بازیگر نقش هری پاتر در فیلم‌های هری پاتر، بازگشت به این نقش را در سریال جدید رد کرد.

پس از اعلام بازسازی داستان‌های هری‌ پاتر، این بار در قاب تلویزیون، این تصمیم با مخالفت‌های بسیاری از سوی طرفداران مجموعه فیلم‌ها روبه‌رو شد و برای بسیاری سوال است که آیا بازیگران قدیمی مجموعه فیلم‌ها، به سریال هری پاتر برده خواهند شد یا خیر. دنیل ردکلیف، ایفاگر نقش هری پاتر در مجموعه فیلم‌های سینمایی هری پاتر، در مصاحبه‌ای با ددلاین گفت که حضورش در این فیلم عجیب خواهد بود، اون در این باره گفت:

فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیوفتد. مطمئنا که نه. چیزی که در مورد سریال می‌دانم این است که آن‌ها قصد دارند همه چیز را از اول بسازند، بنابراین عجیب است که من وارد آن شوم. فکر می‌کنم مقدر شده که نقش هری پاتر چیزی شبیه شرلوک هلمز باشد. احتمالا آن بیرون پسر بچه‌ای هشت ساله وجود دارد که زندگی‌اش چند سال دیگر تغییر می‌کند (اشاره به انتخاب بازیگری جدید برای نقش هری‌ پاتر) و ذهن من به آنجا می‌رود (به آن قضیه فکر می‌کنم).

کمپانی برادران وارنر قصد دارد تا برای هر کدام از کتاب‌های هری پاتر، یک فصل را به این سریال اختصاص دهد و از حالا باید منتظر این سریال و سال‌ها دنبال کردن ماجراجویی‌های هری پاتر و دوستانش، این بار وفادارانه‌تر از همیشه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید