اخبار بازی

سرورهای بازی Dark Souls 2 در پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 به زودی خاموش می‌شوند

نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پس از خاموش شدن سرورها، بخش‌ چند نفره بازی Dark Souls 2 دیگر در دسترس نخواهد بود؛ اما بازیکنان همچنان می‌توانند به صورت تک نفره بازی را تجربه کنند.

به نظر می‌رسد که بازی‌های قدیمی فرام سافتور سال‌ها پس از انتشار خود، بخش‌های چندنفره و آنلاین خود را از دست می‌دهند. این امر اتفاقی غیرعادی نیست و سرورهای بازی‌های فعلی نیز ممکن است تا چند دهه‌ دیگر در برخی از پلتفرم‌ها خاموش شوند.

استودیو FromSoftware از طریق حساب رسمی Dark Souls در توییتر اعلام کرد که سرورهای آنلاین بازی‌ Dark Souls 2 روی پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 کمی بیش از سه ماه دیگر، در تاریخ 12 فروردین 1403 (31 مارس 2024)، خاموش خواهند شد.

این بدان معناست که بازیکنان این عنوان در آن پلتفرم‌ها، دیگر نمی‌توانند پس از آن تاریخ به صورت آنلاین به تجربه بازی بپردازند؛ اگرچه بخش تک‌ نفره بازی تحت تاثیر این اتفاق قرار نخواهد گرفت. در همین حال، FromSoftware همچنین تایید کرده است که سرورهای آنلاین بازی در کنسول‌های فعلی و PC کماکان روشن خواهند ماند.

علاوه بر این، FromSoftware همچنین اعلام کرده است که در همان روز، سرورهای آنلاین بازی Armored Core: Verdict Day در کنسول‌های نسل هفتمی نیز خاموش خواهند شد، به این معنی که فقط بخش تک نفره آن عنوان قابل تجربه خواهد بود. برخلاف Dark Souls 2، بازی Armored Core: Verdict Day در هیچ پلتفرم دیگری در دسترس نیست، به این معنی که عملا بخش چند نفره خود را برای همیشه از دست می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید