اخبار بازی

انیمه‌ی Dark Souls توسط نتفلیکس ساخته می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق اطلاعات منتشر شده توسط GiantFreakingRobot، انیمه‌ای بر اساس بازی‌های دارک فانتزی و قرون وسطای FromSoftware یعنی Dark Souls توسط نتفلیکس در مرحله‌ی ساخت و توسعه قرار گرفته است.

منابع این خبر می‌گویند این انیمه احتمالا هم زمان با رویدادهایی بر اساس اولین بازی سری دارک سولز برای نمایش آماده خواهد شد.

به تازگی خبر خوبی برای دوست داران فرنچایز سری سولز منتشر شده که توجه زیادی به خود جلب کرده است. مجموعه بازی‌های دارک سولز سال‌های زیادی است که در بین گیمرها محبوب بوده و هنوز که هنوزه، عده‌ای عناوین قدیمی این فرنچایز را بازی می‌کنند. گفته می‌شود انیمه‌ی Dark Souls در دست ساخت قرار دارد و به زودی از شبکه‌ی محبوب نتفلیکس به مرحله‌ی انتشار می‌رسد.

در حالی که هنوز هیچ خبری به صورت رسمی اعلام نشده، GiantFreakingRobot اطلاعات مهمی را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. GiantFreakingRobot در مورد بسیاری از شایعات سینمایی و تلویزیونی دیگر مانند نقش کارل اربان در اقتباس فیلم Mortal Kombat 2 گزارش‌هایی را منتشر کرده است.

از دیگر اقتباس‌های انیمه‌ای نتفلیکس می‌توان به Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix و Castlevania: Nocturne اشاره کرد. دیگر اقتباس‌های بازی ویدیویی به تلویزیون که در حال حاضر در نتفلیکس در دست تولید هستند، عبارت‌اند از انیمیشن Far Cry که بر اساس Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix ساخته می‌‎شود.

صحبت درمورد نتفلیکس شد، بد نیست بدانید فصل سوم سریال The Witcher هم به تازگی منتشر شده و هنری کویل در نقش گرالت از ریویا برای آخرین بار در این نقش و سریال نقش آفرینی خواهد کرد. شروع مرحله‌ی اولیه‌ی ساخت فصل چهارم The Witcher قبلا تایید شده است و لیام همسورث از The Hunger Games نقش شخصیت گرالت را بر عهده می‌گیرد.

لازم به ذکر است که هنوز اطلاعات دقیقی درمورد تاریخ و زمان انتشار انیمه‌ی Dark Souls منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید