اخبار سینما

دیوید بکهام، کیت بلانشت و دوآ لیپا مجریان جوایز بافتا شدند!

دیوید بکهام، کیت بلانشت و دوآ لیپا مجریان جوایز بافتا شدند!
نویسنده : تحریریه۲۴ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

دیوید بکهام، کیت بلانشت و دوا لیپا در مراسم اهدای جوایز بفتا ۲۰۲۴، که یکشنبه شب برگزار می‌شود، به برندگان خوش‌شانس، تندیس‌های معروف طلایی را اهدا خواهند کرد.

به‌جز آن‌ها، آجوآ آندو (بازیگر سریال بریجرتون)، ستاره بالیوود دیپیکا پادوکن، هیو گرانت (بازیگر فیلم جدید وونکا) و لیلی کالینز (بازیگر سریال امیلی در پاریس) نیز جزو اهداکنندگان جوایز بفتا خواهند بود.

اما حضور ستارگان به همین افراد محدود نمی‌شود. اما کورین و جیلین اندرسون (بازیگران سریال تاج)، هیمش پاتل (بازیگر سریال Black Mirror) و آیدریس البا (بازیگر سریال هایجک) نیز جزو افرادی هستند که وظیفه اهدای جوایز را بر عهده خواهند داشت. جایزه بهترین بازیگر تازه‌نفس نیز توسط جک اوکانل، برنده‌ی پیشین این جایزه اهدا خواهد شد. فوبی داینور، ایو ادبیری، جیکب الوردی، میا مک‌کنا-بروس و سوفی وایلد نامزدهای این بخش هستند.

در طول مراسم، هانا ودینگهم به اجرای زنده‌ی یک قطعه می‌پردازد. اجراها به همین محدود نمی‌شوند و سوفی الیس بِکستر نیز یکی از قطعات معروف خود را اجرا خواهد کرد.

مراسم بفتا ۲۰۲۴ در روز یکشنبه در سالن جشنواره سلطنتی لندن برگزار خواهد شد. این مراسم در انگلستان از طریق شبکه BBC و iPlayer و در آمریکا و سایر نقاط جهان از طریق پلتفرم Britbox پخش خواهد شد.

گفتنی است که باری کوگان (بازیگر فیلم Saltburn)، بردلی کوپر و کری مالیگان (بازیگران فیلم Maestro)، کیلیان مورفی (بازیگر فیلم Oppenheimer) و کارگردان‌هایی همچون گرتا گرویگ، کریستوفر نولان، سلین سونگ و یورگوس لانتیموس از شرکت‌کنندگان این مراسم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید