اخبار سینما

دیوید فینچر یک فیلم از هیچکاک را بازسازی می‌کند

دیوید فینچر یک فیلم هیچکاک را بازسازی می‌کند
نویسنده : تحریریه۱۸ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه


طبق گزارش وبسایت “ورلد آو ریل”، پروژه بعدی دیوید فینچر کارگردان مطرح، بازسازی فیلم کلاسیک “بیگانگان در ترن” ساخته آلفرد هیچکاک برای نتفلیکس خواهد بود. این پروژه بازسازی در سال 2015 قرار بود انجام گیرد، اما در سال 2017 به حالت تعلیق درآمد و حالا دوباره احیا شده است.

داستان فیلم اصلی درباره ملاقات دو مرد در یک قطار است که برای ارتکاب یک قتل نقشه می‌کشند. یکی از آنها این نقشه را فقط یک شوخی می‌پندارد، اما دیگری جدیت نشان می‌دهد. در ابتدا قرار بود لوکیشن ترن به هواپیما تغییر کند، اما به نظر می‌رسد فینچر لوکیشن اصلی را حفظ خواهد کرد.

بن افلک یکی از بازیگرانی بود که قرار بود در این بازسازی ایفای نقش کند و هنوز احتمال حضورش وجود دارد. اما جزئیات بیشتری درباره بازیگران دیگر و زمان شروع فیلمبرداری منتشر نشده است.

علاوه بر این پروژه، گزارش شده که سریال پیش‌درآمد “محله چینی‌ها” نیز احتمالاً از اوایل سال 2025 کلید خواهد خورد. فینچر به تازگی قرارداد خود با نتفلیکس را تا سال 2027 تمدید کرده است. او پس از سریال‌های “خانه پوشالی”، “عشق، مرگ و ربات” و “شکارچی ذهن”، فیلم‌های “منک” و “قاتل” را نیز برای این سرویس استریم ساخته است.

دیدگاهتان را بنویسید