اخبار بازی

برنامه‌نویس بازی Days Gone می‌گوید که در حال ساخت یک IP جدید است

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیو Bend در حال حاضر، در حال کار روی یک عنوان جهان ‌باز جدید است که بر اساس مکانیک‌های بازی Days Gone ساخته شده و دارای بخش چند نفره است.

مدتی است که از Bend Studio که شاید بیش‌تر برای ساخت Days Gone شناخته شده است، چیزی نشنیده‌ایم. این عنوان بقای جهان‌باز، تا سال مالی 2020، حدود 7.3 میلیون نسخه به فروش رساند، اما پیشنهاد ساخت دنباله آن توسط سونی رد شد. از آن زمان، این توسعه‌دهنده روی چیز جدیدی کار می‌کند که نمی‌تواند بیشتر از این برای به نمایش گذاشتن آن صبر کند.

در حالی که هنوز زمانی برای رونمایی و معرفی از این IP جدید برنامه‌ریزی نشده است، این استودیو به توییتی که در مورد این IP جدید از آن‌ها سوالاتی می‌پرسید، پاسخ داد. این اطلاعات زیادی نیست، اما نشان می‌دهد که توسعه به خوبی پیش می‌رود (یا اگر مشکلی پیش نیاید، در حال پیش‌روی است).

اطلاعات زیادی در مورد IP جدید این شرکت، جز ساخت آن بر اساس سیستم‌های جهان ‌باز Days Gone، وجود ندارد. این بازی در دنیای جدیدی اتفاق می‌افتد که تیم سازنده در مورد آن بسیار هیجان‌زده است و شامل بخش چند نفره نیز می‌شود. استودیو Bend در زمانی که مناسب باشد، آن را معرفی خواهد کرد و شاید در سال 2024 این اتفاق بیفتد. زمان مشخص خواهد کرد، پس با ما همراه باشید.

بازی Days Gone هم اکنون برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و PC در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید