اخبار سینما

شروع کریسمس طرفداران DC با تصویر جدید فیلم جوکر

شروع کریسمس طرفداران DC با تصویر جدید فیلم جوکر
نویسنده : تحریریه۰۵ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تاد فیلیپس با انتشار تصاویر جدیدی از فیلم «Joker: Folie À Deux» با بازی واکین فینیکس و لیدی گاگا کریسمس را به طرفداران DC هدیه داد.

فیلپس در اینستاگرام دو عکس جدید از فیلم منتشر کرد و نوشت:

برای همه شما آرزوی تعطیلات خوش و سال نو زیبایی می کنم.

در اولین عکس، جوکر با بازی فینیکس در زندان است، در حالی که در دومین عکس، هارلی کوین با بازی لیدی گاگا به جوکر خیره شده است که آرایش خاص خود را بر چهره دارد.

در این فیلم همچنین کاتلین کینر، برندن گلیسون و زهی بیتز ایفای نقش می‌کنند.

«Joker: Folie À Deux» بخشی از دنیای Elseworlds DC است و بخشی از جهان جدیدی نیست که پیتر سافران و جیمز گان از زمان رهبری DC Studios در حال ساخت آن هستند.

لیدی گاگا در نقش هارلی کوین بازی خواهد کرد، نقشی که قبلا مارگو رابی در فیلم هایی مانند “جوخه انتحار” (2016)، “پرندگان شکاری” (2020) و “جوخه انتحار” (2021) بازی کرده بود. رابی از خوشحالی ادامه زندگی شخصیت هارلی کوین ابراز رضایت کرد.

رابی در سال 2022 به MTV News گفت:

این باعث خوشحالی من می‌شود، زیرا از همان ابتدا گفتم که تنها چیزی که می خواهم این است که هارلی کوین یکی از آن شخصیت‌هایی باشد که مانند مکبث یا بتمن همیشه از بازیگری عالی به بازیگری عالی می‌رسد.

او ادامه داد:

این یک افتخار است که یک پایه قوی برای هارلی ساخته‌ام تا اکنون یکی از آن شخصیت‌هایی باشد که بازیگران دیگر می‌توانند آن را بازی کنند. فکر می‌کنم او کاری باورنکردنی با آن خواهد کرد.

فیلم «Joker: Folie À Deux» قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2024 اکران شود.

دیدگاهتان را بنویسید