اخبار سینما

«دی‌سی» لایو-اکشن «Teen Titans» را می‌سازد

نسخه لایو-اکشن «Teen Titans»
نویسنده : تحریریه۲۶ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیوی دی‌سی درحال ساخت نسخه لایو-اکشن «Teen Titans» است.

برای اولین بار، استودیوی دی‌سی فیلمی لایو-اکشن براساس کامیک‌های محبوب «تایتان‌های نوجوان – Teen Titans» را خواهد ساخت. به گزارش هالیوود ریپورتر، نگارش فیلمنامه این پروژه در استودیو آغاز شده و «آنا نوگیرا» نویسنده آن خواهد بود. نوگیرا که سابقه بازیگری و نمایشنامه‌نویسی دارد، پیش از این برای نوشتن فیلمنامه «سوپرگرل: زن فردا» انتخاب شده بود.

فیلم «Teen Titans» توسط «جیمز گان» و «پیتر سفران» تهیه‌کنندگی خواهد شد. گروه ابرقهرمانان جوان تایتان‌ها اولین بار در دهه 1960 معرفی شدند و شامل شخصیت‌هایی مانند رابین، کید فلش، آکوالاد و دختر شگفت‌انگیز بودند. پس از آن، در دهه 1980 این گروه توسط نویسندگانی چون مارو ولفمن و جرج پرز احیا شد و شخصیت‌های جدیدی مانند سایبرگ، ریون و استارفایر به آن اضافه شدند.

سری کامیک‌های تایتان‌های نوجوان در سال‌های اخیر با سریال انیمیشنی «تایتان‌های نوجوان به پیش» که بیش از 400 قسمت داشت، محبوبیت بیشتری پیدا کرد. این سریال حتی به یک فیلم سینمایی در سال 2018 تبدیل شد.

ساخت نسخه لایو-اکشن تایتان‌ها نشان از تلاش مداوم دی‌سی برای بهره‌برداری از دنیای شخصیت‌های کامیکی محبوب در پروژه‌های جدید دارد.

دیدگاهتان را بنویسید