اخبار بازی

بازی Dead Island 2 بیش از 3 میلیون واحد فروخته است

نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

این بازی اکشن ماجراجویی از زمان حضور در سرویس گیم‌پس بیش از هفت میلیون بازیکن داشت است. استودیو Dambuster آپدیت‌های بیش‌تری را برای آینده این بازی تایید کرد.

کمپانی  Embracer Group در گزارش مالی سه ماهه چهارم سال 2024 خود اعلام کرد که Dead Island 2 بیش از سه میلیون نسخه فروخته است. این بازی سال گذشته در تاریخ 21 آوریل 2023 عرضه شد و تا ماه مه بیش از دو میلیون واحد فروخته بود.

همچنین از زمان ورود به سرویس گیم‌پس در تاریخ 22 فوریه به بیش از هفت میلیون بازیکن رسیده است. (که با تخمین Dambuster Studios در اوایل این ماه مطابقت دارد) با اینکه دومین بسته الحاقی پولی این بازی به نام SoLA، در دسترس قرار گرفته، تیم سازنده به‌روزرسانی‌های بیشتری را برای ماه‌های آینده تایید کرده است.

به‌روزرسانی‌های گفته شده ممکن است شامل Neighborhood Watch، حالت بقا با امواج در حال افزایش دشمنان و New Game Plus باشد که طرفداران از زمان انتشار آن‌ها را درخواست کرده‌اند. اینکه آیا بسته الحاقی پولی جدید در دست تولید است یا خیر، مشخص نیست، پس با ما همراه باشید.

بازی Dead Island 2 برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید