اخبار بازی

بسته الحاقی Dead Island 2: SoLA هم اکنون در دسترس همه کاربران قرار دارد

نویسنده : دانیال نوروزی۳۰ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

لانچ تریلر جدید Dead Island 2: SoLA، زامبی های جدید Apex، Whipper و Clotter، و سلاح‌های قدرتمند Ripper و Sawblade را به نمایش می‌گذارد.

دومین بسته الحاقی استودیو Dambuster برای بازی Dead Island 2، هم اکنون برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC در دسترس است. اتفاقات این بازی در یک فستیوال موسیقی به نام SoLA جریان دارد. در حالی که حال و هوای داستان کمی شاد است، Beat of the Autophage چیزی وحشتناک‌تر را برای بازیکنان آماده می‌کند. برخی از محتوای وحشتناک این DLC را می‌توانید در لانچ تریلر آن ببینید.

بنابراین، Slayerها باید ضرب و شتم را متوقف کنند و مردگان را در این فرآیند بکشند. زامبی‌های Apex جدیدی مانند Whipper و Clotter طراحی شده‌اند که اولی خود را تا بیرون پاشیدن دل و روده‌اش می‌زند و اینکار به او سطح دسترسی بیشتری می‌دهد. در همین حال، دومی می‌تواند به طور یکپارچه تجزیه و دوباره ترکیب شود تا خود را از آسیب‌ها در امان نگه دارد.

خوشبختانه، چند سلاح جدید برای رها شدن این وضعیت وجود دارد. Ripper یک چوب بیسبال و اره را با هم ترکیب می‌کند که می‌تواند حتی قوی‌ترین زامبی‌ها را در خون غرق کند. در همین حال، Sawblade Launcher یک گزینه قدرتمند است که همزمان چندین هدف را سوراخ کرده و سر آن‌ها از بین می برد. بسته الحاقی Dead Island 2: SoLA با قیمت 14.99 دلار به فروش می‌رسد و در اکسپنشن پس 29 دلاری بازی نیز موجود است. برای جزئیات بیشتر در مورد محتویات آینده Dead Island 2، حتما با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید