اخبار سینما

پوستر جدید فیلم Deadpool and Wolverine رونمایی شد 

فیلم Deadpool and Wolverine
نویسنده : تحریریه۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بدون شک فیلم Deadpool and Wolverine یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال 2023 است. امروز رایان رینولدز و هیو جکمن با انتشار یک تیزر کوتاه و یک پوستر جدید، زمان انتشار تریلر جدید این فیلم را برای فردا یعنی دوشنبه 23 آوریل اعلام کردند.

بر اساس تیزر منتشر شده، به نظر می‌رسد تمرکز اصلی تریلر جدید روی شخصیت ولورین یا همان لوگان خواهد بود. در این تیزر شاهد تصاویری از فیلم‌های گذشته این ابرقهرمان محبوب مارول هستیم. در انتهای تیزر هم یک صحنه کوتاه جدید از فیلم Deadpool and Wolverine دیده می‌شود که در آن لوگان از بالای سر ددپول رد می‌شود.

علاوه بر تیزر، یک پوستر جدید از فیلم Deadpool and Wolverine نیز منتشر شده است که ددپول و ولورین را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد.

Deadpool and Wolverine اولین فیلم دنیای سینمایی مارول با درجه سنی بزرگسال خواهد بود. شان لوی کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و فیلمنامه آن را رت ریس، پال ورنیک، زب ولز، رایان رینولدز و شان لوی نوشته‌اند.

در این فیلم رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش ولورین، و بازیگرانی چون مورنا باکارین، استفان کاپیچیچ، برایانا هیلدبرند، کوتسونا شیئوری، راب دلینی، کاران سونی، لزلی اوگامس، جنیفر گارنر، آرون استنفورد، اما کورین و متیو مک‌فادین ایفای نقش می‌کنند.

فیلم Deadpool and Wolverine قرار است در تاریخ 26 ژوئیه 2024 اکران شود.

دیدگاهتان را بنویسید