اخبار

دنزل واشنگتن و آنجلینا جولی در دنباله فیلم دهه 1990 هم بازی می شوند

دنباله فیلم شکارچی استخوان
نویسنده : سارا محمدی۱۴ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

خبرها حاکی از آن است که قسمت دوم فیلم شکارچی استخوان (The Bone Collector) به نویسندگی جفری دیور و کارگردانی فیلیپ نویس در دست ساخت است و آنجلینا جولی و دنزل واشنگتن پس از 24 سال دوباره همبازی می‌شوند. قسمت اول شکارچی استخوان محصول سال 1999 داستان کارآگاه لینکلن ریم با بازی دنزل واشنگتن و همکارش آملیا دوناگی با بازی آنجلینا جولی است که قصد دارند یک قاتل زنجیره ای را شناسایی و دستگیر کنند.

ساخت دنباله فیلم شکارچی استخوان بعد از 24 سال

با فاصله بسیار طولانی قرار است دنباله فیلم جنایی شکارچی استخوان ساخته شود. شکارچی استخوان اولین بار در سال 1990 اکران شد و توانست فروش خوبی در گیشه داشته باشد. دنزل واشنگتن قرار است در سری دوم شکارچی استخوان نقش اصلی خود را بازی کند. او یک کارآگاه دارای نقص جسمانی است. بازیگر نقش اصلی فیلم آنجلینا جولی است که قرار است دوباره برای ایفای نقش آملیا دوناگی بازگردد.

وقتی از جفری دیور نویسنده شکارچی استخوان پرسیده شد که چه چیزی او را وادار کرد که دنباله شکارچی استخوان را بنویسد، او گفت که یک داستان فرعی را باز گذاشته است. او گفت:

“وقتی نگارش شکارچی استخوان را تمام کردم، داستان را باز گذاشتم. هسته اصلی جنایت حل شد و مرد بد داستان دستگیر شد، اما من یک داستان فرعی را باز گذاشتم و هنوز جنبه هایی وجود دارد که حل نشده باقی مانده است. بنابراین بالاخره زمان آن فرا رسیده که آن طرح فرعی را ادامه دهیم”

هنوز مشخص نیست کدام یک از کتاب‌ های دیور قرار است الهام‌ بخش ساخت دنباله‌ شکارچی استخوان باشد.

هنوز اسامی دیگر بازیگران قسمت دوم فیلم شکارچی استخوان اعلام نشده. در فیلم اصلی علاوه بر دنزل واشینگتن و آنجلینا جولی بازیگران زیر حضور داشتند:

  • کویین لطیفه
  • مایکل روکر
  • لوئیس گازمن
  • لیلند ارسر
  • بابی کاناول
  • اد اونیل
  • جان بنجامین هیکی

دیدگاهتان را بنویسید