اخبار بازی

طراح ناتی داگ: The Last of Us Online نقطه اوج زندگی کاری من بود!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۳ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

توسعه‌دهندگانی که روی پروژه لغو شده ناتی داگ، بازی The Last of Us Online  کار کرده‌اند، از تلاش‌های خود در این محصول به خوبی یاد کردند.

پس از چندین سال توسعه، ناتی داگ اخیرا تایید کرد که به طور رسمی به ساخت بازی The Last of Us Online پایان داده است و در پی لغو این پروژه، تعدادی از توسعه‌دهندگانی که روی این پروژه کار می‌کردند، در رسانه‌های اجتماعی صحبت‌هایی را انجام دادند. با استناد به این گفته‌ها، بازی از نظر کیفی محصول مناسبی بود.

به عنوان مثال، ناتانیل فرگوسن، طراح فنی بازی که از فوریه 2022 روی The Last of Us Online کار می کرد، این پروژه را نقطه اوج حرفه خود خواند و گفت که این بازی همیشه یک پروژه بسیار ویژه برای او خواهد بود. در همین حال، کارل مورلی، طراح بازی که در حال حاضر در استودیو Firesprite مشغول به کار است، اذعان کرد:

«بیشتر از هر پروژه دیگری در حرفه خود، چیزهای زیادی در مسیر یاد گرفتم و از ساخت این بازی بیشتر از هر بازی چند نفره دیگری که قبلا روی آن کار کردم، لذت بردم».

چندین توسعه‌دهنده دیگر که روی این پروژه کار می‌کردند نیز در پی لغو آن، از جمله درو ویلسون، سرپرست QA و ابیگیل تان، تهیه‌کننده بازی، صحبت‌هایی در مورد کار خود به اشتراک گذاشتند. تصویری که اخیرا فاش شده است، صفحه منوی اصلی The Last of Us Online را به نمایش می‌گذارد که یک اپراتور را در محیطی داخلی به تصویر می‌کشد. فروشگاه درون ‌بازی، بتل پس و موارد دیگر نیز در این تصویر قابل مشاهده هستند.

اگرچه بازی The Last of Us Online لغو شده است، اما ناتی داگ تایید کرد که در حال حاضر روی چند بازی تک ‌نفره داستانی کار می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید