اخبار تکنولوژی

جزئیاتی از سری پیکسل 8 گوگل افشا شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۷ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گوگل که در سال 1998 به عنوان یک موتور جستجو تاسیس شد، امروزه به یک غول تکنولوژی تبدیل شده که در زمینه‌های مختلف از جمله تولید گوشی‌های هوشمند سرمایه‌گذاری می‌کند.

اخیرا جزئیاتی از حافظه داخلی و رنگ‌بندی مدل‌های جدید پیکسل ۸ این شرکت فاش شده است. به گزارش افشاگر مشهور رولند کوانت، پیکسل ۸ پرو با سه گزینه 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد که مشابه نسل قبل است. اما پیکسل ۸ استاندارد تنها با دو گزینه 128 و 256 گیگابایتی خواهد آمد. انتشار این جزئیات، شوق و هیجان طرفداران پیکسل را برای عرضه نسل جدید این محصول مورد علاقه‌شان افزایش داده است.

در مقایسه با گوشی گلکسی S23 پلاس سامسونگ که تنها با دو گزینه 256 و 512 گیگابایت حافظه عرضه می‌شود، پیکسل ۸ استاندارد گوگل انتخاب‌های 128 و 256 گیگابایتی دارد که مشابه مدل پایه گلکسی S23 است.

با وجود تفاوت‌ها، مصرف‌کنندگان براساس نیاز خود تصمیم‌گیری می‌کنند و محصولی را انتخاب می‌کنند که بهتر بتواند نیازهایشان را برآورده کند. گفته می‌شود پیکسل ۸ در رنگ‌های شیرین بیانی، صورتی و مه‌ای و پیکسل ۸ پرو در رنگ‌های شیرین بیانی، سفید و آبی عرضه خواهند شد. ظاهرا یک رنگ یشمی هم برای این محصولات در نظر گرفته شده است اما هنوز قطعی نیست.

باید تا زمان معارفه دو پرچم‌دار گوگل صبر کرد و دید غول جست‌و‌جوی دنیای تکنولوژی چه برنامه‌ای برای طرفداران خود در نظر دارد. نظر شما در این مورد چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید