اخبار سینما

آخرین جزئیات از سریال جدید مارول

آخرین جزئیات از سریال جدید مارول
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سریال «Secret Invasion»، جدید ترین سریال مارول است که «ساموئل جکسون» در آن ایفای نقش می‌کند. به تازگی اخبار جدیدی از این سریال منتشر شده است.

گفته شده سریال «Secret Invasion» قرار است در 6 قسمت یک ساعته منتشر شود. البته این تعداد قسمت الگویی مشابه برای سریال‌های دیگر مارول چون «The Falcon and the Winter Soldier» و «Hawkeye» نیز هست.

از دیگر اطلاعاتی که در مورد این سریال اعلام شده، لحن متفاوت آن نسبت به دیگر آثار دنیای مارول است.

«ساموئل ال جکسون» در نقش نیک فیوری، «بن مندلسون» در نقش تالوس، «کوبی اسمالدرز» در نقش ماریا هیل، «مارتین فریمن» در نقش اورت راس، «دان چیدل» در نقش وار ماشین، «الیویا کلمن»، «امیلیا کلارک»، «کینگلزی بن-ادیر»، «کریستوفر مک‌دونالد»، «کتی فینران» و «کیلیان اسکات»، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Secret Invasion به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان سریال «تهاجم مخفی» به‌دنبال حوادث فیلم Captain Marvel آغاز می‌شود درحالی که اسکرول‌ها در زمین حضور دارند و در طول آن نیک فیوری قرار است با همکاری برخی از اسکرول‌ها، مانع نابودی بشریت شود.

لازم به ذکر است که «کایل برداستریت» به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی هستند؛ همچنین «توماس بزوچا» و «علی سلیم» وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال «تهاجم مخفی» را بر عهده دارند.

پخش سریال «Secret Invasion» قرار است از 21 ژوئن، از شبکه دیزنی پلاس آغاز شود.

دیدگاهتان را بنویسید