اخبار بازی

جزئیات مراحل جدید ریمستر بازی The Last of Us Part 2 از زبان سازندگان

نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

قرار است به زودی نسخه ریمستر بازی The Last Of Us Part 2 معرفی شود و به این نسخه از بازی مراحل جدیدی اضافه شود. هر سه مرحله حذف شده جدید در ریمستر بازی The Last of Us Part 2 از بخش‌ الی خواهند بود و حضور تامی و جسی برای بخش No Return تایید شد.

استودیو سازنده بازی The Last of Us Part 2 Remastered قرار است پس از عرضه بازی در ماه ژانویه، محتوای جدید و جذابی را به این عنوان اکشن-ماجراجویی و تحسین ‌شده اضافه کند؛ یعنی سه مرحله حذف شده که بخش‌هایی از مراحل اولیه توسعه بودند و در بازی نهایی حذف شدند. بخش No Return نیز یک حالت بقای روگ ‌لایک است. این موارد مهم‌ترین محتوای اضافه شده به بازی خواهند بود. جزئیات بیشتر در مورد هر دو بخش جدید، به لطف صفحه The Last of Us Part 2 Remastered در وب‌سایت رسمی پلی ‌استیشن، به دست طرفداران رسیده است.

برای شروع، این صفحه به ما نشان داده است که سه مرحله جدید چه نام‌هایی خواهند داشت: Jackson Party، Boar Hunt و Sewers که هر سه از بخش‌ الی در بازی هستند. جکسون پارتی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا جکسون را در بخش‌های اولیه بازی کاوش کنند، در حالی که شکار گراز در پایان این مرحله آغاز می‌شود. باید دید که سطح Sewers شامل چه محتوایی خواهد شد؛ اما با توجه به تاریخچه سری The Last of Us در فاضلاب‌ها، باید جالب باشد.

علاوه‌بر این، صفحه رسمی این بازی تایید می‌کند که تامی و جسی در حالت No Reurn قابل بازی خواهند بود. پیش از این تایید شده بود که Lev و Dina نیز در این بخش قابل بازی هستند. جزییات لو رفته خبر داده‌اند که حالت روگ‌لایک حداقل 12 مرحله مختلف برای بازیکنان خواهد داشت.

ریمستر بازی The Last of Us Part 2 قرار است در تاریخ 19 ژانویه 2024 (29 دی 1402) برای پلی استیشن 5 عرضه شود. دارندگان نسخه اصلی روی پلی استیشن 4 می‌توانند تنها با هزینه 10 دلار آن را به نسخه بازسازی شده ارتقا دهند.

دیدگاهتان را بنویسید