اخبار بازی

بازی Diablo 4 برای سرویس Game Pass Core عرضه نمی‌شود!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با تبدیل شدن شرکت Activision Blizzard به بخشی از زیرمجموعه‌های ایکس‌باکس، تنها مسئله زمان در انتشار محصولات این شرکت روی سرویس Game Pass دخیل بود.

پروسه اضافه شدن بازی‌های این شرکت به گیم پس از تاریخ 9 فروردین 1403 (28 مارس 2024) و با اضافه شدن بازی Diablo 4 به این سرویس آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است که بعد از اضافه شدن بازی به سرویس مذکور، تمام کاربران نمی‌توانند آن را تجربه کنند.

خانم Kari Perez، رییس ارتباطات ایکس‌باکس، اعلام کرد که بازی Diablo 4 برای کاربران Xbox Game Pass Core در دسترس قرار نخواهد گرفت. این سرویس پایین‌ترین درجه و ارزان‌ترین نسخه Game Pass است که در ماه سپتامبر معرفی شد و شامل تعداد کمتری بازی و دسترسی به بخش آنلاین عناوین است. این سرویس به عنوان جایگزینی برای Xbox Live شناخته می‌شود.

 به طور ساده، بازی Diablo 4 در تاریخ مشخص شده تنها روی ورژن استاندارد، Ultimate و PC سرویس Game Pass در دسترس خواهد بود، اما کسانی که Game Pass Core را در اختیار دارند، برای دسترسی به این بازی باید سرویس خود را ارتقا دهند.

همچنین مایکروسافت اعلام که کرد که تعداد کاربران Game Pass از 34 میلیون نفر عبور کرده است (شامل Game Pass Core هم می‌شود). دیشب تایید شد که این سرویس همچنان روی پلتفرم ایکس‌باکس و PC باقی می‌ماند.

دیدگاهتان را بنویسید