اخبار تکنولوژی

دونالد ترامپ به شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) بازگشت!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۴ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، پس از ماه‌ها دوری از X (توییتر)، با انتشار تصویر بازداشت خود به این شبکه اجتماعی بازگشته است. ترامپ روز پنجشنبه به اتهام تلاش برای تغییر نتایج انتخابات 2020 در جورجیا خود را معرفی کرد و در زندان شهرستان فولتون تصویری از بازداشت خود ثبت کرد. او از همان تصویر برای انتشار اولین پستش در توییتر پس از مسدود شدن حسابش در ژانویه 2021 استفاده کرد.

پس از حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره در ژانویه 2021، X (توییتر) اکانت رئیس‌جمهور وقت آمریکا را به دلیل ریسک تشدید خشونت‌آفرینی مسدود کرد. دسترسی آقای ترامپ به پلتفرم‌های متا نیز مسدود شده بود. به همین دلیل، ترامپ شبکه اجتماعی خود با نام Truth Social را تأسیس کرد. حالا پس از ماه‌ها دوری، وی با انتشار تصویر بازداشت خود به ایکس بازگشته است.

پس از راه‌اندازی شبکه اجتماعی Truth Social، ترامپ تمام فعالیت‌های خود را در آن انجام می‌داد. اما طبق گزارش مجله رولینگ استون، وی قصد تمدید قرارداد انحصاری خود با Truth Social را نداشت که در ژوئن منقضی می‌شد.

در نوامبر 2022، ایلان ماسک نظرسنجی برگزار کرد که 51.8 درصد به بازگشایی حساب ترامپ در توییتر رأی دادند. حالا با بازگشت ترامپ به توییتر و انتشار تصویر بازداشتش، شاهد خروج او از انحصار قرارداد با Truth Social هستیم.

نظر شما در مورد بازگشت دونالد ترامپ به شبکه اجتماعی ایکس چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید