اخبار بازی

DOOM: The Dark Ages برای پلی‌استیشن 5 نیز عرضه خواهد شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۶ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

یک لیکر برجسته ادعا کرده است که بازی جدید DOOM: The Dark Ages به عنوان اثری مولتی پلتفرم در رویداد ایکس‌باکس معرفی خواهد شد.

مایکروسافت در تاریخ 20 خرداد 1403 (9 ژوئن 2024) رویداد بزرگ و سالانه خود را برگزار خواهد کرد. با نمایش Call of Duty: Black Ops 6 که در کنار آن برنامه‌ریزی شده است و همچنین حضور احتمالی بازی‌هایی همچون Perfect Dark ، Starfield: Space Schattered ، Gears 6 ، Indiana Jones، The Great Circle و حتی Dragon Blue، احتمالا شاهد یک مراسم گیمینگ پر و پیمان خواهیم بود. ظاهرا بازی دیگری که در این رویداد معرفی می‌شود، نسخه جدید DOOM خواهد بود. تام هندرسون، روزنامه‌نگار مطرح، در گزارشی ادعا کرده است که به‌زودی از بازی DOOM: The Dark Ages رونمایی می‌شود.

ظاهرا لیک‌های جدید، جزئیات بیشتری از بازی به اشتراک گذاشته‌اند. افشاگر معروف، NateThehate که اخیرا ادعا تام هندرسون را تایید کرد، اذعان داشت که بازی Doom: The Dark Ages یک عنوان مولتی پلتفرم است. علاوه بر انتشار روی سرویس گیم‌پس و پلتفرم‌های ایکس‌باکس و PC، بازی برای کاربران پلی‌استیشن نیز در دسترس خواهد بود.

با توجه به اینکه استودیوهای بتسدا اکنون زیرمجموعه مایکروسافت هستند، بسیاری تصور داشتند که تمام بازی‌های آینده این شرکت انحصاری اکوسیستم ایکس‌باکس می‌شوند. چنین امری برای بازی‌هایی چون Redfall و Starfield نیز اتفاق افتاد. با این حال، پس از تلاش‌ها و سیاست‌های جدید مایکروسافت برای تبدیل شدن به یک ناشر مولتی پلفترم، انتشار نسخه جدید DOOM روی پلی‌استیشن 5 برای کسب درآمد بیشتر، به هیچ وجه تعجب‌آور نیست.

دیدگاهتان را بنویسید