اخبار بازی

بازه زمانی انتشار بازی Dragon Age: The Veilguard مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

یک گیم‌پلی از بازی نقش‌آفرینی Dragon Age: The Veilguard برای تاریخ 11 ژوئن برنامه‌ریزی شده است، جایی که مقدمه بازی به نمایش در می‌آید.

BioWare و EA اخیرا اعلام کردند که نام بازی بعدی Dragon Age را به Dragon Age: The Veilguard تغییر داده‌اند و همانطور که قبلا شایعه شده بود، قسمت بعدی و مورد انتظار از سری محبوب Dragon Age در رویداد بازی‌های ایکس باکس حضور داشت.

تریلر جدید بازی عمدتا روی عنوان Veilguard متمرکز است، گروهی از قهرمانان بازی که ستون اصلی داستان بازی را تشکیل خواهند داد. هر یک از شخصیت‌های همراه اصلی از پس‌زمینه‌ها و نژادهای مختلف آمده‌اند و دارای نقاط قوت منحصربه‌فردی هستند، در حالی که واریک نیز بازمی‌گردد و هیچ‌کس از این امر تعجب نکرده است. هیچ صحنه‌ای از گیم‌پلی بازی در تریلر رونمایی از بازی نمایش داده نشده است، اما BioWare قرار است بیش از 15 دقیقه از گیم‌پلی بازی را در تاریخ 22 خرداد (11 ژوئن) به نمایش بگذارد.

Dragon Age: The Veilguard پاییز امسال برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار مشخصی هنوز اعلام نشده است، اگرچه احتمالا این موضوع در نمایش گیم‌پلی بازی اعلام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید