اخبار بازی

بازی Dragon’s Dogma 2 به فروش سه میلیون نسخه‌ای رسید

نویسنده : دانیال نوروزی۰۹ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی جهان باز Dragon’s Dogma 2 روی ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC در دسترس است و با استقبال گسترده منتقدان مواجه شده است.

پس از اعلام فروش 2.5 میلیون نسخه‌ای بازی تا 31 مارس، کپکام تایید کرد که Dragon’s Dogma 2 بیش از سه میلیون نسخه فروخته است. در یک توییت جدید، تیم سازنده از طرفداران تشکر کرد و گفت: «از حمایت مداوم شما سپاسگزاریم».

این بازی اکشن RPG و جهان باز، در تاریخ ۲۲ مارس برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC منتشر شد. این عنوان در دنیای جدیدی رخ می‌دهد که چهار برابر بزرگ‌تر از بازی اول است. به عنوان Arisen، بازیکنان از Vermund و Battahl برای شکار اژدهایی که قلب آن‌ها را ربوده، تلاش می‌کنند. آن‌ها پیاده‌های مختلفی را استخدام می‌کنند و از Vocations برای توانایی‌های مختلف، مانند Archer، Mystic Spearhand و غیره استفاده به عمل می‌آورند.

بازی Dragon’s Dogma 2 از زمان عرضه مورد تحسین منتقدان زیادی قرار گرفت، جایی که بسیاری از رسانه‌ها به آن امتیاز 10 از 10 را دادند. با این حال، شکایت‌هایی نیز در رابطه با بهینه‌سازی بازی روی رایانه‌های شخصی شنیده می‌شود. کپکام قول بهبود نرخ فریم را در به‌روزرسانی‌های آینده داده است، بنابراین منتظر به‌روزرسانی‌های خبری بیشتری در ماه‌های آینده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید