اخبار بازی

بازی Dragon’s Dogma 2 تنها یک اسلات ذخیره خواهد داشت

نویسنده : دانیال نوروزی۱۰ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

درست مانند نسخه اول بازی Dragon’s Dogma، این دنباله تنها یک اسلات ذخیره برای ذخیره‌سازی خودکار و دستی به شما ارائه می‌دهد.

حتی با حضور بازی‌های نقش‌آفرینی بسیار بزرگ در هفته‌های آینده، هیجان زیادی برای Dragon’s Dogma 2 وجود دارد. نسخه جدید این بازی RPG و اکشن از کمپانی Capcom که نسخه اول آن در سال 2012 منتشر شد، توسط Hideaki Itsuno کارگردانی می‌شود و نوید یک پیشرفت بزرگ با جهانی چهار برابر بزرگتر را می‌دهد. با این حال، کسانی که همیشه دوست دارند چندین سیو در بازی‌هایشان داشته باشند، باید توجه کنند که  این بازی مانند نسخه قبلی خود، فقط یک اسلات ذخیره دارد.

رسانه IGN Japan در پیش‌نمایش اخیر خود این موضوع را تایید کرد و اظهار داشت:

«فقط یک اسلات ذخیره در این بازی وجود دارد و ذخیره‌های خودکار و دستی در آن اسلات مشترک هستند. با توجه به اینکه بازی از فست تراول جلوگیری می‌کند و بیشتر روی غوطه‌وری بازیکن در جهان تمرکز دارد (غیر از محتوای جانبی گسترده، مانند Sphinx)، این ویژگی می‌تواند برای کسانی که طرفدار عناوین جهان باز سنتی هستند، ناراحت‌کننده باشد».

با این حال، این چیز جدیدی برای سری نیست؛ بازی Dragon’s Dogma 1 نیز تنها یک اسلات ذخیره داشت. بازیکنان رایانه‌های شخصی می‌توانستند با تعویض فایل‌های ذخیره شده، از این مشکل جلوگیری کنند، اما باید دید که آیا دنباله بازی به آن‌ها چنین اجازه‌ای می‌دهد یا خیر.

بازی Dragon’s Dogma 2 در تاریخ 3 فروردین 1403 (22 مارس 2024) برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری  ایکس و اس و PC عرضه می‌شود. این اولین بازی 70 دلاری کپکام است و علیرغم اینکه یک دنباله به حساب می‌آید، بازیکنان تازه وارد می‌توانند بدون مشکل از آن لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید