اخبار سینما

اکران Dune: Part Two زود تر از انتظار

اکران Dune: Part Two زود تر از انتظار
نویسنده : تحریریه۲۷ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تاریخ اکران Dune: Part Two، پس از به تعویق افتادن از برنامه اصلی خود در سال ۲۰۲۳، تغییر کرده و زودتر از انتظار اکران می‌شود.

وارنر برادرز اعلام کرد که دنباله این فیلم اکنون در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ اکران خواهد شد، در حالی که تاریخ اصلی ۱۵ مارس ۲۰۲۴ بود. تاریخ جدید پس از پایان اعتصاب SAG-AFTRA اعلام شد که به بازیگران اجازه می‌دهد تا بار دیگر پروژه‌های خود را تبلیغ کنند.

Dune: Part Two بر اساس نیمه دوم رمان حماسی علمی تخیلی نمادین فرانک هربرت ساخته شده است. این فیلم داستان پل آتریدس را دنبال می‌کند که برای انتقام از خاندان Harkonnen و آزادی آراکیس برای Fremen قیام می‌کند.

این فیلم با بازی تیموتی شالامی در نقش پل آتریدس، ربکا فرگوسن در نقش لیدی جسیکا، جوش برولین در نقش گارنی هالتک، خاویر باردم در نقش استیلگار، فلورانس پیو در نقش پرنسس ایرولان، آستین باتلر در نقش فیید-روتا هارکونن و کریستوفر واکن در نقش امپراتور پادشاهی اکران می‌شود.

Dune: Part Two توسط Denis Villeneuve کارگردانی می‌شود که همچنین اولین فیلم را کارگردانی کرده است.

Dune: Part Two قرار است در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ در سینماها اکران شود.

این خبر می‌تواند برای طرفداران فیلم Dune: Part Two بسیار هیجان‌انگیز باشد، زیرا نشان می‌دهد که این فیلم زودتر از انتظار اکران خواهد شد. همچنین، این تغییر می‌تواند به موفقیت این فیلم در گیشه کمک کند، زیرا باعث می‌شود که این فیلم در یک بازه زمانی رقابتی‌تر اکران شود.

دیدگاهتان را بنویسید