اخبار بازی

جزئیات معرفی بازی Dune: Spice Wars

نویسنده : دانیال نوروزی۲۷ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Dune: Spice Wars به عنوان اثری استراتژی و 4X real-time، در سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود و اکنون برای استیم، فروشگاه مایکروسافت و PC Game Pass منتشر شده است.

بازی Dune: Spice Wars از Shiro Games، یک بازی استراتژیک 4X بر اساس رمان علمی تخیلی فرانک هربرت است که برای ایکس‌ایکس سری ایکس و اس عرضه خواهد شد و همچنین در تاریخ 7 آذر (28 نوامبر) برای گیم پس (نسخه رایانه‌های شخصی در حال حاضر در سرویس موجود است) منتشر می‌شود.

این عنوان استراتژی Real-time پس از اتمام دوره تست، هم اکنون روی استیم و فروشگاه مایکروسافت در دسترس قرار گرفته است. داستان این بازی در Arrakis اتفاق می‌افتد، جایی که شش خاندان برای رسیدن به حاکمیت با یکدیگر رقابت می‌کنند. مانند تمام عناوین 4X، شما می‌توانید از طریق جنگ، سیاست یا جاسوسی در نبرد خود پیروز شوید. جستجو کردن سیاره برای یافتن spice بسیار مهم است، اما باید با کرم‌های شنی که به ارتش‌ها حمله کرده و قصد نابودی آن‌ها را دارند نیز مقابله کنید.

در کنار بخش داستانی، حالت Conquest نیز در بازی وجود دارد که می‌توانید در آن به عنوان عضو یکی از شش خاندان بازی کنید، سناریوهای مختلف را تغییر دهید و در نقشه‌هایی که به صورت دستی طراحی شده‌اند، بجنگید. بازی همچنین دارای حالت چند نفره، بخش‌های 11v، 22v و Free-For-All است که حداکثر از چهار بازیکن پشتیبانی می‌کنند و از گزینه‌های شخصی‌سازی گسترده‌ای بهره‌مند هستند.

دیدگاهتان را بنویسید