اخبار بازی

رونمایی کمپانی EA از لوگوی بازی EA Sports FC

رونمایی کمپانی EA از لوگوی بازی EA Sports FC
نویسنده : عضو تحریریه۱۹ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

کمپانی EA سرانجام از لوگو رسمی بازی EA Sports FC رونمایی کرد.

پس از اتمام قرارداد این کمپانی با فدراسیون جهانی فوتبال، سری بازی فیفا که توسط EA Sports ساخته می‌شود با نام جدید EA Sports FC به کار خود ادامه خواهد داد. کمپانی EA اعلام کرد که از این به بعد بازی EA Sports FC را در لیگ‌ برتر و سوپرلیگ زنان انگلیس، لالیگا اسپانیا، بوندسلیگا آلمان، سری آ ایتالیا و لیگ یک فرانسه خواهیم دید.

سری بازی فیفا که در سال 1993 عرضه شد، به یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های ویدئویی ورزشی در تمام دوران تبدیل شد. این بازی دارای گرافیک واقعی، مدیریت تیمی عمیق و گیم پلی همه جانبه است که طرفداران خود را طی چندین دهه از دست نداده است.

بازی فیفا در تمامی این سال‌ها با به روز رسانی‌های منظم، ویژگی‌های جدید و بازی آنلاین جایگاه خود را در میان طرفدارانش حفظ کرده است. با این حال طرفداران فیفا باید منتظر شکلی جدید از این بازی باشند و بازی فیفا دیگر با نام فیفا نخواهد بود چرا که  EA در حال تغییر نام فرنچایز قدیمی بازی‌های ویدیویی است.

الکترونیک آرتز چشم انداز برند جدید خود را برای EA SPORTS FC™ اعلام کرده و اولین نگاهی به آینده فرنچایز آن‌ها است. نام تجاری جدید به پلتفرم EA SPORTS برای ایجاد، نوآوری و رشد تجربیات جدید فوتبال تبدیل خواهد شد و میلیون‌ها طرفدار را از طریق محصولات کنسول، موبایل، آنلاین و ورزش‌های الکترونیکی به هم متصل می‌کند.

هویت برند جدید طی روزهای آینده در بیش از 100 مسابقه در بزرگترین لیگ های جهان معرفی خواهد شد و برای اولین بار از طریق شرکای EA SPORTS دیده خواهد شد. طراحی برند جدید از فرهنگ فوتبال، با شکل غالب در فوتبال، مثلث ها، که در تجربه فوتبال EA SPORTS پیاده‌سازی شده بوده، الهام گرفته شده است. EA SPORTS FC نماینده ورزش، نوآوری و تغییر خواهد بود و در کنار شرکای خود به رشد خود ادامه خواهد داد که در یک هدف مهم یعنی آینده‌ای برای طرفداران فوتبال مشترک هستند.

دیدگاهتان را بنویسید