اخبار بازی

الکترونیک آرتز تا ابتدای 2025 دو عنوان بزرگ عرضه خواهد کرد!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

الکترونیک آرتز اعلام کرده است که قصد دارد تا قبل از پایان سال مالی بعدی خود، 2 بازی بزرگ عرضه کند. لازم به ذکر است که این سال مالی قرار است در 31 مارس 2025 به پایان برسد. همانطور که رسانه VideoGamesChronicle گزارش داد، این شرکت از طریق به‌روزرسانی جدول عرضه محصولات خود، این خبر را اعلام کرد.

اعتقاد بر این است که یکی از این عناوین معرفی نشده Dragon Age: Dreadwolf نام دارد و تابستان امسال به نمایش گذاشته می‌شود.

از بین این دو بازی، یکی از آن‌ها قرار است در سه ماهه چهارم 2024 و در اواخر سال مالی فعلی EA منتشر شود. بازی دیگر پنجره انتشار محدودتری ندارد، اما EA اعلام کرده است که یک بازی جدید از یک آی‌پی قدیمی است. به گفته جف گراب از GiantBomb، دومین بازی Dragon Age: Dreadwolf خواهد بود که شایعه شده است که در سال 2024 منتشر خواهد شد. جزئیات بیشتر درباره Dragon Age: Dreadwolf قرار است در تابستان امسال اعلام شود.

سایر بازی‌های فهرست شده این شرکت عبارتند از Tales of Kenzera: Zau که در ماه آوریل منتشر شد و همچنین مجموعه‌ای از عناوین ورزشی از جمله F1 24، EA Sports College Football 25، EA Sports Madden NFL 25، EA Sports FC 25 و EA Sports NHL 25.

دیدگاهتان را بنویسید