اخبار بازی

بازخوردهای اولیه به بازی No Rest for the Wicked منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۵ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پس از اینکه Moon Studios جزئیات بیش‌تری را از بازی اکشن نقش‌آفرینی No Rest for the Wicked رونمایی کرد، رسانه‌ها بازخوردهای خود را به اشتراک گذاشتند.

بازی دارک فانتزی جدید استودیو Moon Studios به نام No Rest for the Wicked، یک رویداد اختصاصی برای به نمایش گذاشتن اولین گیم‌پلی این بازی برگزار کرد. در این رویداد، جزئیات بیش‌تر و نمایش‌های جدیدی از گیم‌پلی بازی ارائه شد و در آخر، بازخورد رسانه‌ها نیز پس از اتمام رویداد در دسترس قرار گرفت.

رسانه‌هایی مانند Game Informer، Eurogamer، GameSpot، IGN، PC Gamer و غیره در لیست حضور داشتند و همه از اولین تجربه خود از بازی، راضی بودند. به نظر می‌رسد که به زودی تاریخ انتشار بازی No Rest for the Wicked به صورت رسمی اعلام می‌شود. منتظر جزئیات بیش‌تر باشید.

بازی No Rest for the Wicked برای عرضه در سه‌ماهه دوم سال 2024 برای رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است. البته این عرضه مربوط به دسترسی زود هنگام خواهد بود. بازی مذکور برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس و پلی‌استیشن 5 نیز در دست توسعه است. داستان این بازی در یک دنیای فانتزی و قرون وسطایی اتفاق می‌افتد که شخصیت اصلی، در حال مبارزه با یک آفت کشنده است و بازیکنان برای مبارزه با هیولاها، به ایزولا ساکرا سفر می‌کنند. همانطور که در گیم‌پلی اخیر بازی مشخص شد، مبارزات شبیه به دارک سولز است و از داج رول و موارد مشابه استفاده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید