اخبار تکنولوژی

وزیر ارتباطات: اختلال در آنتن‌دهی در برخی از مناطق به ما مربوط نیست!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فقر آنتن‌دهی موبایل در برخی از مناطق کشور کم نیست و بعید است که تاکنون این مشکل را تجربه نکرده باشیم.

در همین راستا، خبرنگاران از عیسی زارع‌ پور، وزیر ارتباطات، در مورد مشکل آنتن‌دهی موبایل در برخی از مناطق کشور پرسیدند و با پاسخی عجیب از طرف زارع‌ پور مواجه شدند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رفع برخی از موارد که ایجاد اختلال در آنتن دهی کرده، از اراده وزارت ارتباطات خارج است چرا که بعضی از مردم تصورشان این است که آنتن‌های BTS مضر هستند و اجازه نصب تجهیزات را نمی‌دهند.

او در ادامه درباره علت کیفیت نه چندان مناسب آنتن دهی شبکه تلفن همراه در برخی از شهر‌ها و روستاهای کشور، گفت: اگر اختلال، مشکل آنتن دهی یا هر مشکل دیگری در شبکه ارتباطی وجود داشت، هموطنان می‌توانند با شماره کشوری ۱۹۵ تماس بگیرند و گزارش دهند تا همکاران من رسیدگی و نتیجه را منعکس کنند.

زارع پور همچین افزود: برخی موارد که ایجاد اختلال در آنتن دهی کرده، از اراده وزارت ارتباطات خارج است و نیازمند فرهنگ سازی و اطلاع رسانی است، چون برخی از مردم تصورشان این است که آنتن‌های BTS مضر هستند، در حالی که همکاران من در سازمان تنظیم مقررات، سازمان حفاظت از محیط زیست و انرژی اتمی، بار‌ها اندازه گیری کردند و اعلام شد که میزان تشعشات BTS‌ها در کشور ما به مراتب از میزان استانداردی که در دنیاست، پایین‌تر است؛ لذا باید از این طریق خیال مردم را راحت کنیم که هیچ ضرری برای سلامتی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید