اخبار بازی

کارگردان بازی Elden Ring ساخت دنباله این اثر را رد نکرد!

Elden Ring
نویسنده : دانیال نوروزی۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

با این حال، هیدتاکا میازاکی از فرام سافتور، مجددا تایید کرد که Shadow of the Erdtree اولین و آخرین بسته الحاقی Elden Ring خواهد بود.

بازی Elden Ring’s Shadow of the Erdtree ماه آینده عرضه می‌شود و خوشبختانه یا متاسفانه، تنها بسته الحاقی است که  این عنوان جهان باز و تحسین ‌شده دریافت خواهد کرد. با این حال، این بدان معنا نیست که این بازی یک دنباله کامل نخواهد داشت.

هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی Elden Ring، در گفتگو با Zhihu اذعان کرد که Shadow of the Erdtree اولین و آخرین DLC این عنوان خواهد بود. این پدیده جدیدی برای استودیو مذکور نیست؛ حتی Bloodborne که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، تنها یک بسته الحاقی به نام The Old Hunters دریافت کرد.

با این حال، او احساس می‌کند که سبک توسعه استودیو، فرصتی کافی برای ساخت بازی دیگری در The Lands Between را فراهم می‌کند. این بدان معنا نیست که دنباله‌ای در راه است، اما این احتمال قطعا وجود خواهد داشت. میازاکی قبلا در مصاحبه خود در ماه فوریه نیز به این موضوع اشاره کرده بود.

Elden Ring: Shadow of the Erdtree در تاریخ 1 تیر 1403 (21 ژوئن 2024) با قیمت 39.99 دلار عرضه می‌شود و لقب بزرگترین DLC تاریخ استودیو را با خود یدک می‌کشد. این بازی در سرزمین سایه با دانجن‌های جدید، بیش از ده باس‌فایت جدید، هشت دسته سلاح جدید و موارد دیگر عرضه خواهد شد. جزئیات بیشتر به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Elden Ring از نظر امتیازی، بهترین بازی ساخته شده توسط فرام‌سافتور است. خود میازاکی فکرش را نمی‌کرد که این عنوان با چنین استقبالی از سوی بازیکنان روبه‌رو شود. نتیجه این حمایت‌ها، فروش چندین میلیون نسخه‌ای بازی بود، وضعیتی که شرایط مالی این شرکت ژاپنی را برای همیشه تغییر داد. آیا ما این بازی را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید