اخبار بازی

تاریخ شروع پیش دانلود بسته الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree اعلام شد

Elden Ring
نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

پیش دانلود Elden Ring: Shadow of the Erdtree 48 ساعت قبل از عرضه بازی در پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5، آغاز خواهد شد.

 بازیکنان ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC نمی‌توانند بازی را تا قبل از عرضه پیش دانلود کنند. FromSoftware زمان انتشار بازی Elden Ring’s Shadow of the Erdtree را اعلام کرده است. این بازی در تاریخ 31 خرداد (20 ژوئن) برای کنسول‌ها و PC عرضه مQی‌شود. پیش‌ دانلود بازی ۴۸ ساعت قبل از عرضه روی پلی‌استیشن آغاز می‌شود، اما کاربران ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی فقط می‌توانند در زمان انتشار، این بسته الحاقی را دانلود کنند.

در حالی که نسخه رایانه‌های شخصی از زمان عرضه جهانی پیروی می‌کند، کنسول‌هایی که در ریجن‌های خاصی هستند، می‌توانند زودتر بازی را اجرا کنند. در نتیجه، کسانی که در ایران یا ایالات متحده زندگی می‌کنند، باید تا زمان انتشار جهانی بازی صبر کنند.

کاربران ایکس‌باکس می‌توانند با تغییر مکان و ریجن کنسول به نیوزلند، زودتر به این بسته الحاقی دسترسی پیدا کنند. البته، این بدان معناست که اسپویلرها و سایر جزئیات، قبل از اینکه این نسخه به طور رسمی در سراسر جهان عرضه شود، منتشر خواهند شد، بنابراین اگر کاربر پلی‌استیشن یا PC هستید، توصیه می‌کنیم از اسپویلرها دوری کنید.

بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن، پلی‌استیشن 5 و PC در دسترس خواهد بود. بازی اصلی 25 میلیون نسخه فروخته است که آمار فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آید. شما می‌توانید تریلرهای داستانی این DLC را برای درک درست جهان‌سازی و روایت بازی، تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید