اخبار بازی

جزئیات محتوای بسته الحاقی بازی Elden Ring

Elden Ring
نویسنده : دانیال نوروزی۱۷ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring: Shadow of the Erdtree در مورد انواع سلاح‌های جدید و پیش‌نمایش‌های مختلفی که اخیرا از بازی ارائه شده است، صحبت کرد. با این حال، برخی از اعضای Bandai Namco به GamesRadar گفتند که «حدود 100 سلاح جدید» در این بسته الحاقی وجود دارد. آن‌ها اذعان کردند:

«حدود 100 سلاح جدید در بازی طراحی شده است، از جمله هشت دسته کلی که هر کدام دارای زیرمجموعه‌های فراوانی هستند. اما همه چیز به این‌ها خلاصه نمی‌شود. به نظر می‌رسد که بیش از 10 باس فایت برای این DLC طراحی شده است. درست مانند Elden Ring، لازم نیست همه باس‌ها را شکست دهید، اما هنوز چالش‌های دشوار زیادی برای بازیکنان شجاعی که می‌خواهند خود را آزمایش کنند، وجود خواهد داشت».

این ادعا احتمالا به باس‌فایت‌های اختیاری اشاره دارد. شاید هم منظور از این چالش، نبردی در سطح مبارزه با مالنیا است که میازاکی درباره آن صحبت کرد. برای جزئیات بیشتر باید منتظر بمانیم.

بسته الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree در تاریخ 1 تیر 1403 (21 ژوئن 2024) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4 و PC عرضه می‌شود. ظاهرا حجم آن 16.5 گیگابایت است که با حجم بسیاری از بازی‌های بزرگ برابری می‌کند. میازاکی همچنین اشاره کرد که پیش دانلود بازی از 30 خرداد (19 ژوئن) آغاز می‌شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد دانجن‌ها و باس‌های جدیدی که قرار است با آن‌ها مواجه شویم، باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر بمانیم. بازی Elden Ring یک غافل‌گیری بزرگ در صنعت بازی بود. کسی فکرش را نمی‌کرد جدیدترین بازی FromSoftware، به بهترین ساخته آن‌ها در تاریخ شرکتشان تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید