اخبار بازی

تصویر جدیدی از بسته الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

استودیو FromSoftware تصویر جدیدی از بسته الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree در توییتر منتشر کرده است که شخصیت جدیدی را نشان می‌دهد. با در دست داشتن شمشیر و کلاه‌خودی مانند Dark Souls 2 در دست دیگر، شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص این کاراکتر به گوش می‌رسد.

در حالی که هیچ اطلاعات دیگری از این DLC وجود ندارد، برخی به شباهت‌های ظاهری و گفتاری او به شخصیتی از تریلر داستانی اخیر بازی اشاره کرده‌اند. آن‌ها که در مقابل یک آتش‌سوزی زانو زده‌اند، احتمالا داستان اصلی تریلر را روایت می‌کنند و شاید او، کسی است که شخصیت‌های داخل تریلر را رهبری می‌کند. دوست یا دشمن بودن او در جریان بازی، هنوز مشخص نیست.

بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree در تاریخ 1 تیر 1403 (21 ژوئن 2024) برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه می‌شود. به‌عنوان بزرگترین بسته الحاقی استودیو FromSoftware تا به امروز، بازیکنان برای پیدا کردن Miquella به سرزمین سایه‌ها می‌روند و با باس‌های جدیدی از جمله Messmer the Impaler می‌جنگند و اسرار او را فاش می‌کنند.

جهان این DLC بزرگتر از Limgrave است و حتی دارای یک سیستم “Level-up” است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا قدرت خود را افزایش دهند. برای جزئیات بیشتر، صفحه اخبار ما را دنبال کنید.

بازی Elden Ring در سال 2020 عرضه شد و مثل یک انقلاب برای بازی‌های هاردکور عمل کرد. بسیاری از افرادی که از بازی‌های دشوار و سخت دوری می‌کردند، با این بازی وارد جهان عناوین سولزبورن شدند. این بازی به سرعت به موفق‌ترین ساخته استودیو ژاپنی FromSoftware تبدیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید